strängnäs

jag skulle egentligen hem på tisdag men eftersom bror min är i strängnäs och vill att jag skulle åka hem med honom så drog jag till strängnäs på tisdag, hade planerat att dra hem dagen efter men det blev inte så planerad heller :P
tänkte att jag kunde sova över en dag för att umgås med vincent och dem, det va ju trots allt första gången sen han flyttade som jag var hos honom XD

hahah blev väl inte så nyttigt under denna vecka i sthlm :p åt ju typ mcdonalds varje dag XD men jaa little mexican var så jävla god och bara 22 kr XD

så första jag gjorde när vi åkte från fittja till strängnäs var att käka mcdonalds XD och shiiet sämst XD ingen little mexican =( och deras service va sämst XD fifan 69 kr för 6 chicken nuggets med plus meny -.-!! brukar det kosta så dyrt ? sen så fick man ingen sås :P och ingen ursäkt fick man heller :P

Hans är alltid så ful nästan fulare än makke :P leka tufft när jag kom hem till dem och sparkade på den stora papperskorg som stog utanför för att öppna locket XD hela skitet rasade XD hahah garvade medan jag såg honom plocka tillbaka allt i papperskorgen XD

ohhh ja jag vet inte varför :p när jag höll på att diska med hans mm jag va snäll nog och hjälpte honom skölja XD så kom den berömda frågan upp igen XD ''peter jag har alltid undrat..... -vadå? ............är du gay ?'' XD ahopp :P wtf :p det måste vara något eftersom alla frågar så dant :P yepp jag är gay i stephy :P

skulle dra nästa dag som sagt, men blev inte så :p för vi skulle se film på kvällen XD för första dag såg vi också film :P tyckte det va skit kul XD så jjaa ordet film lockade mig att stanna kvar XD och under kvällen så skulle jag köpa biljett till nästa dag XD men då var alla sista minut biljetter slut :P ahopp fick vänta en dag till :P och jag vet inte vad som hände XD dröjde mig tills nu XD så jag stannade typ i strängnäs i från tisdan till nu -.-!!!

ohh när jag skulle köpa sista minut biljtterna och var nere i station så sa dem att dem var slut igen -.-!! tur att jag bad honom dubbel checka XD för då popade den sista ex ut XD tur jag har :P

strängnäs stan var väl inget lockande direkt :p men man fick en lite gammaldags känsla XD det va ju fin och så, och mkt vatten här och där, hav m.m det va fint....

ohh är man i strängnös så måste man testa på deras pizza XD eftersom jag endå hade ätit massa skit under denna vecka så gjorde det väl inte så mkt att äta en pizza till XD kul att jag fick reda på att man kunde dela på pizzan :P så vi tog en hawaii halva + kebab halva XD så fick både testa på hawaiin och kebabpizzan till priset av ett XD smart XD dock var bägge inte så goda :p men ätbar var det :P säljaren var iaf trevlig :P trevligast som jag har stött på är väl i shaloom och valetino i mjölby XD hahahah

det blev också mkt wii spelandet :P eller ah :P jag va smart och tipsade vincent om att uppdatera sin firmware på sin wiikey XD så nu kunde han spela mario kaart och andra spel XD  en tack till mig :p jag börjar nog bli gammal :p innan var jag ju game-kungen nu förlorade jag på varje match -.-!!!

ohhh dem hade en badkarl XD så jag som inte hade badat på en sådan i 7-8 år sen vi bytte ut våran mot stådusch, så vad gör man inte när man har chansen XD hahahh och precis då ringde någon:P precis när jag klädde av mig och skulle stiga ner i det heta vatten ringde hon -.-!! skulle ju lyssna på musik drför jag tog med mobilen XD men jaa vi snackade medan jag badade och hon blev sugen med så vi badade indirekt tillsammans XD hahah det va trevligt XD har ju sett filmer då maffiaboss badar i badkarl o så ringer det i telefonen XD tiden gick och tydligen hade vi pratat och badat i ca 2 timmar :P ihihihihi

ohh sedan efteråt så skulle man ligga i sängen en stund för att vila lite XD va ju så varmt så låg på madrassen och var naken på överkropp och som vanlig så kommer alla och gayar sig :P jag vet att det är svårt att motstå en halvnaken mig vid en madrass (bee kan nog heller inte motstå det hahah XD) :P men wtf :P jag blir ju mer stämplad så hahhah :P

fan man mådde nog inte så bra när man bor hos vincent XD exakt varje dag åt man 2 chipspåsar :P drack massa kalla cider, såg exakt två filmer varje kväll :P sover ju alltid skit sent typ vid 4-5, vaknade skit sent :p och det enda måltiden man åt var vid 15-16 tiden XD och så höll det i 4-5 dar :P fattar inte att jag lever :P

men jaavad kan man göra ingen kan ju motstå ronald cheng filmer och så inte minnst resident evil maraton XD whaaa så himla bra dem är :p älskar dem :p  vill se fortsättning om det ens kommer :P


ohh fifan när jag hade köpt biljetterna XD och skulle hem nästa dag, vi gick 15 min tidigare också :p och vincent sa att dem kan öppna bron om det finns båtar med långa mast osm skulle förbi och jag trodde typ ofta att jag har så tur :P hahah och precis när vi skulle över bron så öppnades bron -.-!!! det jobbiga var att det va flera båtar  som kom hela tiden en efter en :P trodde att jag skulle missa min tåg -.-!!!jag som äntligen hade skaffat biljetter XD när bron stängdes hade vi typ ca 7 min kvar tills tåget skulle dra, ah fick springa lite sen fick vincent ta sin bil i resturang och skjussa mig XD fan jag dog av 100 m löpning :p hahahah kunde inte springa mer efter 20 m typ :p flåssade som fan :p men som tur var kom vi fram precis i tid XD

nja men nu är man iaf hemma XD saknar min sääääng sååååå mkt :P

Kommentarer
Postat av: becky

haha, du bli tjockis du...dags och springa lite mer kanske? =P =P



va i skövde ida,..på vägen fick oxå stanna för båtar xD...hihi

2009-07-27 @ 18:16:39
Postat av: peetah

hhahah ja men jag hade typ bara 15 min kvar tills tåget skulle dra :p och den dära jävla bron va öppet i 8 min typ :P

2009-07-28 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0