STREET FIGHTER IV TILLL PC!!!

omg öppnade min steam här om dagen så fick jag syn att street fighter iv komer till pc och släppt 7 juli omg :P har alltid älskat street fighter och detta är ju ett måste :P har länge berundrat IV men eftersom det endast finns på ps3 så kan jag inte äga det :p så nu när jag fick syn på pc versionen så medelade jag david att fixa hem det XDXDXDXDXD me want me want XD david kom så spöa jag dig i street fighter iv XD

david kom nyligen över med ett halv kilo chipspåse XD så vi såg romancing star men det va inget vidare så vi bytte till dragon reload :P det e grym ahhaah XD älskar ronald XD särskilt när stephy är med <3

lugnt becky jag ska se den med dig med ^^ tröttnar aldrig på den ^^

nu ska jag se om jag kan klippa till bror min

Kommentarer
Postat av: becky

sån barnunge du e xD

2009-07-06 @ 00:25:51
Postat av: peetah

vadå barnunge ?:P

2009-07-06 @ 13:44:20
Postat av: David

Har ditt spel nu asshole !

2009-07-07 @ 23:46:11
URL: http://banandavid
Postat av: peetah

hööhöhöh har du ngn komtroll så kan vi spela XD

2009-07-09 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0