trött

idag blev man väkt som vanligt ett pa rminuter efter ringklockan ringde vid 7 30. gick opp och åt furkost sedan blev det sitta vid datorn och läsa lite aftonbladet XD yepp ni läste rätt AFTONBLADET XD ahhaah grym jag e :P

sedan blev det ut och slö måla :p målade slut på färg så måste ner o köpa imorn eller något sånt :P gud så trött man är efter all målning XD dock så blir jag trött på benet XD konstig right ?:P jag vet heller inte vad det berodde på :P kanske en konstig stå ställning :P


för ful för att visa fejs XD

shiet jag såg skit många spindlar idag =/ både stora som små, när jag såg den stora skrek jag till XD hahhah och syrran tyckte jag va söt -.-!!!! dem små dödade jag med soppkvasts spetsen XD iam not afraid XD

värmen tog död på mig jag svär kändes sosm om jag skulle svimma :p eller ah typ :p varm va det iaf :pn och damn mina hörlurar dog =( tur jag hade extra :P hur ska man arbet utan musik XD

sedan blev det laga mat till mig själv pga att de andra åt upp matrester från igår :P typ nemen jag ville ha ost och skinksås till min spegetti :p



hahahh jag fattar inte jag kan aldrig laga någon vettig sås till pasta XD blir aldrig bra :p hur än noga jag följer receptet blir det inte bra :p det smakade inget denna gång :p och jaa smörjan var typ klumpar ? nee mer hmmmmm konstig lödder XD kanske va det osten vem vet :P inte gott :P


Kommentarer
Postat av: David

Tänk om hela huset var i rosa? :P

2009-07-01 @ 21:45:27
Postat av: becky

shiieet, jag vill oxå måla!!



aha, du går in på aftonbladet för att läsa...mie mie...I see...



tyvärr så tror jag inte d går så bra att måla på tegelsten pee..:P

2009-07-02 @ 19:22:51
Postat av: peetah

david, yepp men kan ju inte måla grannens heller XD erkän fint det skulle se ut XD



b, man kan ju alltid byta tegelsten XD

2009-07-03 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0