träningsverk

igår så hårdtränade jag på länge XD fifan vad jobbig det va :P men jaa bäst att ge sig på form igen, oh ja så började jag sticka igen hahhahh XD stickade tills 2 30 på kvällen, fan vad asset blev öm av att sitta :P för jag sticker på ett specielt sätt :P med båda händerna och båda knäna XD tror jag är snart klar med ena sidan hahahh XD den andra blir nog brodering och sedan bara sy igen allt XD

gud en din che lam som jag kan inte leva på mindre än 5 timmars sömn, ja ville så gärna somna om XD skulle borsta men påvägen till toaletten så råkade jag hamna på soffan och somnade i 30 min XD vad gött det va XD vill bara ligga där tills världen går under XD jaja nu ska man ut och måla -.-!!! + massa andra skit bör fixas, fan värre än sommarjobb XD vad ska man göra, kan ju inte låta föräldrarna fixa allt, de har redan tillräcklig jobbigt att tjäna pengar. jag som inte jobbar får väl kompensera på ett annat sätt, trots allt är det ju min familj jag älskar mest ^^

hahah nu när jag skriver detta håller jag på att somna framför tagenbordet XD lyssnar på koler låten men det hjälper inte XD



wow juste ja igår när jag stickade så lyssnade jag på en radioshow igen, denna gång blev det STEPHY och alex fongs radiodrama XD den var helt okey men slår inte linda och raymonds :P finns typ 3 olika endings så satt och lyssnade igenom bonus endingarna med :p jobbigt att dem repiterar de första 3 minuterna på varje ending XD mjoo varje eps är också 10 min totalt med op o ed :P dock glädjer det mig att lyssna på STEPHYS söta röst XD hhahhah den rösten kan bara ge folk ett ''naw'' leende XD ohhhh en annan god kombination när du e deppiig: kolla på GINTAMA och se/lyssna på STEPHY XD

ohh jag tror att beroende skullet ta slut, dock finns den fortfarande :P sluta tänka sluta tänka :P balance balance balance

gud vad jag hatar blogg.se klistra in funktion, styckindelningen fungerar aldrig, om jag klistarar in en text med stycke så blir det endast en låg jebbla text -.-!! fett irriterad...

hahah somnade framför tagentbordet ne dags att dra ut, nu jag kom på en sak :P jag kan aldrig sova bra utan min lam djam (kramkudde) undra hur becky tolkar det XD

eftersom jag e en blivande bonde
-moah på bonde XD

Kommentarer
Postat av: becky

aah, träna på du xD...me ska oxå träna...höhö



jag blir så glad av inlägget...för du låter så lycklig =P =P =P haha...



du me din lam djam...beroende du :-p...din bonde =P

2009-07-13 @ 19:00:28
Postat av: peetah

hhhahah lycklig o lycklig :P inte så :P



hahha du förstår nog inte vad jag menar din trögis :p

2009-07-14 @ 15:39:45
Postat av: cecilie ♥

är du precis som jag och slösar bort pengarna så du inte har ngt över till en snygg tröja t.e.x?

bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och samla poäng så får du pengarna i ett presentkort!

och jag har fått mina presentkort innan, så det funkar verkligen!

ha en bra dag♥

2009-07-14 @ 16:03:21
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: becky

pee: hahaha, jag förstår mer än du tror;), driver bara me dig trögis =P

2009-07-14 @ 21:37:18
Postat av: peetah

det e ibland så svårt att förstå när du driver eller menar alvar :p ifs det är nog desamma för mig :P



cecilie : tyvärr jag köper bara begagnade eller rea varor så jag brukar ha rådXD

2009-07-15 @ 22:12:11
Postat av: becky

pee: oftast d e väl en blandning..:P

2009-07-16 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0