vet inte vad för rubrik XD

igår så var jag typ nästan vaken hela dan ? sov kanske i 3 timmar ?

först så lyssnade jag på en radioshow, hette något med tarro love, som jag tankade ner igår  XD whaaa med linda chung och raymond lam :P fuck vad bra den är :p 10 eps varav 11 min var :p -5 min som var opening song och edning song :p så hela storyn va på 50 min XD shiet shiet what a love story :p alla som kan kanto borde lyssna XD i slutet fick jag äkta ryssningar :P haahh sikken bra XD och när dem sa ordet valentine så dog jag ahhahahh XD ohhh opening låten va skit bra XD borde ladda ner..älskar musiken rakt igenom hela showen XD det är musiken som förstärker känslorna för de som lyssnar ^^

efteråpt så var väl klockan runt 1 tiden då låg jag och lyssnade på musik kom alla sorters låter både happy och sad, but more sad. Jag vet inte vad som hände precis, dock så när jag väl lyssnade på sad-songs så blev jag full med tankar, båda tankar som har försvunnit kom tillbaka, och skapade fler tankar,. Nemen det blev typ som en tankekväll XD med varierade tanka. Dock gjord det inte mig något vidare...om jag minns rätt så fick jag tårar tillsist, somnade med tårar, vaknade efter 3 timmar med tårar ahhhah XD katastrof kväll iaf :P känns som om det va ett tag sedan jag mådde så illa..

vissa tankar var obetydliga men endå km dem och gjorde mig mer deprimerad. Dåtida som nutida, jag ville ha någon att krama om men endå ville jag vara för mig själv....

en av tankarna var typ, jag börja inse hur du kände dig den gången för mer än ett halvår sedan. Hur illa det var och jag kunde inte göra något åt det. VIsst det som har hänt har väl hänt, men endå kom tanken tillbaka och jag börjar mer känna mig i din sits, iaf veta känslan. Jag är en sån dålig människa som inte kan göra något åt saken, jag kan inte ens bry mig normalt -.-!!! allt jag kan önska nu är att du har det bra...karma XD

en annan fundering var ju typ, hur vill jag egentligen ha det ? jag känner mig ibland förvirrad både för mig själv och de svar du ger mig, jag vet inte hur jag vill ha det, jag vet inte hur du vill ha det, but guess jag kan leva med det :P ena stunden kan du vara hur intill som helst medan andra stunder förneka det bekräftelse jag har fått, ifs så tror jag jag vet hur du känner, vet hur du är, du är ju trots allt som jag :P hahah på tal om det :p är vi verkligen så lika ? ibland känns det som om vi inte är ett dugg lika men åt andra sidan vissa stunder helt lika :P

sedan kom ångest tankor XD hahhah ayia plugg my ass :p, körkort ? coh annat shiet :p och resten minns jag inte :p för uinder denna kväll ville jag bara sova och glömma allt dock gick det inte så bra XD

så var det många fler frågor på frågor med alla andra frågor...

igår kände jag mig hur dålig som helst, jag tror att sen den händelse ägdes rum har jag inte mått så dålig i mitt liv, värt att memoiera ?:P undra när det går över..

ohhh med sad musik i bakgrunden blev inte saken bättre XD mnen konstig nog så ville jag inte lyssna på något annat heller :p eller så är jag bara wannabee sadface XD

jag börjar  fattar varför människor missbrukar droger, alkohol eller tobak, igår insåg jag att även jag är en människa som inte kan ta in allt utan att  släppa ut något (inget som kommer från andra änden XD) håller man allt det inombords så kommer man garanterat att exploderas, (måste lätta på trycket som becky säger hahahh)  det kändes så illa igår, så illa att jag ville dränka mig i alkohol, kan ni tänka er ? jag som inte dricker som ''avskyr'' alkohol vill få i mig tonvis, kul att allt alkohol ligger i farsans rum annars vet man aldrig vad som kunde hända :p eller så kanske det känns bättre så? glöma allt känna sig bra, somna direkt utan bekymmer, dock så när du vakanr till så får du backsmällan och mår sämre än du mådde dagen innan till 10x styrka :P  kanske var jag berövad av musiken jag ville testa det, testa att dricka tills jag däckar, dricka tills jag somnar och minns inte min eget namn hahahh XD ''lin ah ma dou m jing dak'' XD

när jag fick sms av dig igår kändes det typ -10 procent av de depp :p men kändes som om jag inte ville smsa :P jag vill men endå inte :P hahah livet e svårt :p

oh juste ja :p märkte också att jag mådde dålig i kroppen vid 11 :P kanske berodde på för mkt mat och punchrullar XD för mkt av sötsaker gör livet inte lättare XD

lyssnade på shining friends som gjorde mig på bättre humör i morse XD sen i love u boyz klippet XD omg hahah :P blev ett leende :P om jag kolla rpå GINTAMA nu så garvar jag sönder mig XD mår ni dålig kan jag alltid rekommenderar att lyssna på happy låtar som shining friends eller någon annan låt som värme en med kärlek XD eller så ser ni på GINTAMA XD hahhahh ingen kan bli depp när man se rpå GIN-sama XD

när jag blev på bättre humör så smsade du med ''bortförklaring'' eftersom jag är trög så trodde jag att du syftade på igår ? just den sekunden kändes det som om allt det positiva försvann ur min kropp, okey kanske inte allt men iaf en hel del :P som du bruka säga från =) till =( XD fast när jag väl läste det igen så förstog jag att du menade här om dagen :P
jag vill inte att det händer dig som det hände henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag förstår den delen du skrev...m dji söng dim...såååå vi e lika ;)



hahah, goosh, du skriver så många sms/får så många sms att du själv blir förvirrad =P ... men om du är osäker, så fråga lor...så det inte blir missförstånd =P

2009-07-12 @ 20:25:36
Postat av: peetah

ehmm jag brukar ju fråga XD sen om du förklarar på ett förståeligt sätt är ju en annan sak XD



vad mer är vi lika ?:P

2009-07-13 @ 12:50:40
Postat av: becky

tss...jag är bäst på att förklara xD



vad mer är vi lika? ... asså, tänk själv...om du tycker så, så tycker jag oxå så ;) hahaha...brukar ofta ha samma känsla =P

2009-07-13 @ 18:47:34
Postat av: peetah

nja om jag tycker så så tvingar du dig sj för att tycka så XD

2009-07-14 @ 15:40:51
Postat av: becky

haha, så brukar iaf jag tänka..."undrar hur pee tycker...jag tycker juh så, men då tycker han nog likadant xD...d kör vi på..." =P

2009-07-14 @ 21:33:51
Postat av: peetah

lol kul om ngn gång att det va inte så :p

2009-07-15 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0