whaa

känner mig så grym :P har sprungit 5 km och tränat lite XD sen så åt man pizza XD hahah bra kobonation jag vet XD men vad ska man göra när vissa vill äta pizza :P

underträngingen kände jag mig coool hahahh XD svettet glänsde min kropp XD ni vet som dem dära sexylady på gym som svettas mkt och är allmän sexiga, svettet blänker deras kurvor och muskler XD ahhahh :p till skillnad hade jag inga muskler men skelett att visa upp :p

ohh jag byggde ett skåp/gaderob med bror min eftersom vår gamla rasade ner XD, hahhah gissa hur många timmar det tog XD ahh ca 3 timmar XD från att ta i sär vår gamla och flytta ut allt innehåll XD men jaaa bror min va ju seg med :P

jag svär, att bygga upp ett garderob är värrre än att träna XD


ohh när jag tömde gaderoben så anade jag inte hur mkt gamla kläder jag hade XD ja allt från högstadiet tills nu XD


oh jaa :p på den längst ner på gaderoben så brukar vi ha typ handukar och träningskläder XD men till min förvånning hittade jag en vitplastpåse XD och den skrämde mig hahhahh XD wtf :p ni anar inte vad som låg där i XD hahahh mjoo där låg feminima underkläder XD en underdel och en överdel XD wtfffff :p vart fan kom den ifrån :p i have no clue :P inte från vår familj iaf, någon som har tappat ?XD

hhahah nu minns jag min polare jocke ^^ han snodde underkläder på gemensamtvätt XD ihhihhihi ingen illa menat, jag diggar jocke stooort XD hhahha kanske är det han som har smittat mig XD jocke for life ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort painten, man ser alltid 'dick' där XD

aja lirar The Sims 2?

2009-07-30 @ 19:35:56
Postat av: peetah

nej det e kul med lite underhållning då och då ahhahah XD vet inte ens vart koder sitte rlängre XD vaa kan man ens lira sims 2 via online ?XD

2009-08-04 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0