älglassagne

har varit seg på att uppdatera XD orkar inte i sommar värmen XD

just denna vecka har det kokat rejält här i sverige XD nästan lika varm osm kina ?:P damn it hur fan kan man överleva XD jag går iaf inte ut hahahhhh XD hatar värme jag bara smälter XD to hot redan :P

i måndags eller vad det nu va så åkte jag till linköping med david o dem, MQ rea ?:P hahahh hittade inget under den dagen, sorligt nog :p inte för at tjag hade råd :P jag e total pank :P måste sälja mina saker för att få in lite cash :P ngn som vill köpa en cykel? en sliten laptop med ofungeradskärm ?XD

gick runt stan sedan åkte vi in till tornby eller david lämnade oss där för han skulle gå en promenad med sin kompis :p ah alla var så trötta men vi gick runt lite lah, tillsist blev det självklart ikea korv med pizza slice XD gott som fan XD särskillt när man är as hungrig :P  ajuste ja är skyldig james pengar XD hoppas han inte minns XD

sedan ville någon ? james äta älg lassagne ?XD ah vi köpte en från IKEA korvkiosken :p en sådan färdigmat :p sedan gick vi in till Mc donalds och värmde den där i deras micro ahhaah XD fan pinsamt att det luktade älglassagne i micron precis bredvid kassan XD men det va kul hahah :p smakade som vanlig lassagne :p fast inte så gott med kall :p halva var fortf kall dock så orkade vi inte dra in igen o micra :P pinsamt jue XD ahhahah hade inga bestick heller fick ta sådana kaffe-pinne-blandare XD
åkte sedan hem o sov XD

Kommentarer
Postat av: becky

ÄLG?!?!?!? vaa..shieet... låter inmte gott :P :P...för jag har aldrig ätit älgkött...vad smaka d då ?=P

2009-06-28 @ 11:01:59
Postat av: peetah

det smakade som lassagne but lite älgaktig :p åt inte så mkt såå ahh :P

2009-06-28 @ 14:04:15
Postat av: becky

vadå älgaktig..har ju inte ätit älg -_-

2009-06-28 @ 16:44:29
Postat av: peetah

wa e du efter XD

2009-06-29 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0