becky 21 år



igår fyllde min som kallade ah Bee år :p 21 :P hahahhahhaahaahahhahhahahh så gammal XD  ja vad ska man säga  jag tror jag ser ett par vita hårstrån :P

jag kunde inte komma pga personliga skäl, men hoppas du hade en underbar birthday.

skulle igentligen har skrivit ett inlägg igår dock så hann jag inte, innan min nät dog, typiskt blogg.se som inte har en förplaneringsfunktion :P  men du fick ju iaf min klipp XD som ersättning XD ifs fick du den en halv timme efter din dag men endå :P jag svär jag fick ont i fingrarna i morse XD

ohh du får din riktiga när jag e klar med den XD

Happy birthday 21 år + en dag =)

Kommentarer
Postat av: becky

vaaaa...."du får din riktiga när jag e klar med den"...är du inte färdig än?!...vill du dö lr -_-....



men ajja, uppskattar iaf klippet jag fick xD...tacccck xD

2009-06-22 @ 18:41:41
Postat av: peetah

vad vill du :p det ta längre tid än förväntat särskilt när man icke e bra på det :p

2009-06-23 @ 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0