fredags

i fredags blev becky besviken på mig, pga att jag drog hem utan förvarningar, hon hade förväntat sig att få träffa mig. Dock så glömde jag bort att hon berättaade att hon var sjuk dagen innan och vi kunde kanske inte leka. Jag glömde bort det XD jag trodde att vi endå skulle träffas på kvällen och glo på film så jag drog raka vägen hem :p jag va juuuuu hungrig :p

 hon blev sur och besviken, jag förstod ju inte ett piss vad som pågick :P hon trodde inte att jag villle träffa henne :P rättare sagt undvek ?XD nejnej jag visste ju inte att hon va så sjuk mah XD men iaf när jag hade förklarat mig blev hon lugnare XD och vi skulle kanske spela biljard senare om hon mådde bättre :p så jag tänkte hmm fan, hon blev juu sååååå besviken:P och just då såg jag min lui xia lai musikvideo av fahrenheit och kom på en ide XD jaja så besviken som hon alltid blir så kanske jag kunde förr en gång skulle trösta henne och göra henne glad :P så jag satte igång och bakade XD

skulle göra kakor, chokladrutor :P hahah tror det är first timer ?XD men typ som drömmar:P under halva processen så fick jag ett sms, hon sa att hon inte kunde komma ut och spela biljard, hon mådde inget vidare :p ahopp :P och hon ville inte att jag skulle komma, hon ville inte smitta ner mig.........så jag tänkte typ hmmm ska jag skita i min halvbakad deg ? ... .... men jag gjorde iaf klart kakorna :P jag svär det tog mig år att göra :P ist för chokladrutor så gjorde jag choklad och vanilj för sig, gjorde smilys kakor ist XD reslutatet blev väl ok :p bara dock för mkt kakao i chokladdegen XD smakade bjäsk särskilt när dem blev lite brända med XD

innan ungnen XD visst ser dem mörka skit läskiga ut hahah XD


klar från ungnen XD


tänkte ett tag på om jag skulle skita i henne och dra hem till henne endå :P spelar ingen roll jag höll ju endå på att bli sjuk :p tänkte att jag kunde ta hand om henne, köpa apelsiner. medans hon vilar i sängen kunde jag skala o mata henne XD hahaahah oså kunde hon få sina tröstkakor :P tvivlade om det va någon bra ide :p för jag jkände på mig att jag inte mddeå så bra jag heller :p så tanker balanserade :p vi skulle endå se på film :p hon behöver ju itne anstränga sig XD eller ahh :P så jag skulle bestämma mig efter maten XD men dock så fick jag ont i magen efteråt och mådde inte så bra så fick vara hemma och vila ist :P

så det fick bli på lördag ist :p hon mådde iaf bättre ja mådde lite bättre. för en gångs skull fick hon inte vänta 1 timme på mig :p stressade på som fan ahahahh :p hann precis med tåget och kom i tid :p ville ju inte att hon skulle vänta 1h 30 min eftersom lördags tåget går var timme. hon var iaf på glatt humör XD

 vi gick först ner till clas olsson eller hur man stavar det namnet. hahahh vi hittade rosa paraply XD letade där i 30 min sen utan för ingången, hittade bara ett :P så jag tänkte köpa en lila ist dock inne i butiken hittade man fler, ooohhhh ville ha en orange eller gul paraply XD shiet dem har ju massvis med färgglada pryl :P köpte var sin paraply och gick vidare :p

wieee jag hittade mitt oranga linne på storlek M i HM äntligen kunde jag inhandla den ^^ sist jag var där fanns inte M =( jag ville ha den blåa men den kändes för bögig XD

 gick runt lite sedan ble det biljard shiet helt sjukt becky hade blivit äkta skillad i biljard ? sjukt hon kunde typ köra på alla vinklar och ni skulle sett hennes irriterade ''lösa'' stötar fick i vartenda en -.-!!! blev iaf 4-0 till henne sedan gick det neråt för henne XD jaja jag förlorade iaf :p men inte lika stort, förlorade med 5-3 XD

sedan drog man hem till henne och hon lagade mat till mig och sedan till sig XD såg på två filmer, sky love och oldboy damn många rekommenderar oldboy när det gäller koreansk film, den fick hög pöäng vid imbd(hur det stavas) jag tyckte inte om den -.-!!! :p eller slutet var helt ok lite häppnad blev man :P men fan jag hade förväntat mig mer av den XD mjoo äkta porr scener med -.-!! jag hade ju förväntat mig, efter att han blev inlåst i 15 år skulle han hämnas på alla som satte dit honom i kapp med reda ut vad som pågick, under tiden så mördar han med saw-liknande totyr XD + dektetivfall, som poliser aldrig kommer på :P trodde mer att det va åt dektetiv mördar sak XD men nej :P hade för höga förväntingar :p eller så läste jag fel på nätet när jag skulle ta reda om den :P  eller som becky säger den är för djupt för mig XD men annorlunda va den filmen jämnför med andra 4/10




koizora, sky love var bättre :P typiskt kärleks film :P hahhaha jag va bäst :p listade ut exakt vad som skulle hända här och där på filmen XD huvudkille var grym irriterad :p även om jag gillar hans hår :P vem vill inte ha vitthår ?XD love is pain
rent sagt typiskt kärleks-film :P många rekommenderar den så jag såg den XD ger den typ 6.5/10 kanske pga att jag va för trött:P


sova över hos becky för hon inte ville sova ensam (rädd för oldboy XD) okey där hittade jag på :P det va sent så jag fick sova över, jag va rädd för att någon skulle vålta mig på vägen hem XD nästa dag skulle becky till uppsala, jag va skit trött :p hon fick ta tåget 2 timmar senare än planerad, pga slut på biljetter... hmm jag tror becky börja gilla massage XD inflyttan på mig ?XD från bussen tills hennes tåg kom fick jag typ massera henne XD oki vi turades om :p men tänk er ofta becky vill ha massage XD jag tog iaf farväl och fick vänta i 30 min innan mitt tåg kom, sedan drog jag hem och sov XD

mådde inget bra :p men efter 1-2 timmars middagsömn så mådde jag bättre =)

Kommentarer
Postat av: becky

woaaahh,, du behöver väl inte avslöja varenda detalj om mej :-o :-o...folk får fel uppfattning om mej gaah...din blogg, skriv om dig själv ist =P

2009-06-11 @ 20:08:46
Postat av: peetah

haahhah vad tvilling jue skriver jag om dig är det om mig :p

2009-06-12 @ 21:45:00
Postat av: tess

sm dina kakor ser goda ut , me want (a)och Koizora är bra film ju, fast shieet vad jag grät x)

2009-06-14 @ 00:34:44
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

hahhah jag vet att sm vill ha dem (A) mjoo den filmen va helt ok XD

2009-06-17 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0