gaskammare

vincent hade tydligen släktträff här i mjölby denna helg, så träffade dem en sväng  blev mkt filmande + tekken 4 samt mkt gasintag XD

vi sov över hos banandavid, alla i hans rum, shiet fan :p värre än gaskammare, tänk er en tight rum ifs större än mitt rum, med fönstret ''öppet'' med 5-6 pers, man dör :p särskilt när banan och hans var i action. Om du endast gick ut för att hämta vatten och sedan åter in till rummet, jag svär på buddha att du känner skillnaden på riktig luft och luften där inne :P och om man möjligtvis hade en tändare och råka gnista till det, skulle det definitivt ha exploderat värre än en c4 :p
påmorgonen blev man fast av Hans i hans täcke med allt gas han hade samlats under kvällen -.-!! jag dog..

en bild snattad från davidsblogg XD

den som låg under banandavid var jag, jag svär jag dog nästan, dock var jag smart och gjorde min omärktbara moves så jag klarade mig XD

Kommentarer
Postat av: becky

asså shiet...ni killar med era gaser..:-o omg..:p...

2009-06-22 @ 18:44:40
Postat av: peetah

inte vi bara dem :P

2009-06-23 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0