infernal affairs



igår kom thanh öve vid 13-14 tiden XD hade inte såmkt att göra :p ingen ville ut för det kokade XD ja vi två ogillar värmen :p eller jaa, jag gillar inte värme för det va sååå varmt och han gillar inte vädret för det blåser :p förstör hans frilla XD

så vi slösurfade lite sedan började vi se på film :P det blev det berömda hong kong filmen interal affairs med andy lau :P
den va riktig bra XD hahahh man kände igen vissa scener utav love is many stupid things XD typ funny version av infernal affairs :p sedan kollade vi på 2an XD men damn den va svår fattad XD blev helt plötsligt som en drama film ist XD med bara massa love love love XD o väl i slutet fick man veta att filmen va 3 an -.-!!! tydligen hade thanh öppnat fel film XD så efter den så såg man 2an XD den va riktig grym den med XD

stora drag handlar det om att polisen sätter in en undercover cop i maffian och maffian drar in en undercover i polistationen XD så håller det på :P  alla kineser borde ha sett denna film :P

jag rekommenderar att se den XD jag e ingen större fan av cop film :P men denna e underbar :P särskil när andy lau e med XD 1 o 2 är bra medans 3an sög lite :P och cover vers love is many stupid things är ett måste XD oså fattas det bara den girly vers av infernals affairs XD jag borde ha den på orginal dvd men hittar inte :p har för mig att den inte va något vidare bara att alla där var kvinnor ist XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0