Lovely Complex


eftersom pongi alltid rekommenderar lovely complex och jag endå hade den liggandes hemma så tog jag till mig mod att se denna animen XD

en anime serie på 24 eps och jaa det handlar typ om kärlek, kärlek i stora skalor XD rakt igenom med mycket humor :P
handlar om en kort kille och en lång tjejej som anses vara  klassens par-clown, efter ett tag märkte tjejen att hon gillade killen och därav började hennes confession dock efter som killen är så trög fattad så rullar storyn på :P  rent sagt så är fan killen trögare än mig :P hur fan lyckas man att inte fatta vad det innebär, när en tjej säger rakt ut på ens fejs att hon gillar dig XD

hahah eftersom pongi berättade att hon blev tårögd genom animen så hade jag förväntat mig att antingen så dör killen eller tjejen i slutet XD men tyvärr XD

ihihihii dem 10 första eps gick det ganska snabbt igenom men efter att killen klurat ut att tjejen gillar honom så känndes det lite segt på vissa eps där efter, kändes som om dem trog ut på det hela XD 

haha det roligaste men denna animen är att deras ansiktsutryck är så roliga XD särskilt tant-loooken från tjejen XD underbart :P  fulaste utryck jag någonsin har sett på en anime XD  och jaa deras lovely artist med sin mössa e också quite ful XD

viid halva animens början så fick jag en känsla att kärlek är skit :p pain in da ass :p visst känner man igen sig hahah XD men fan sorlig för tjejen jue :P  hahhah tyckte till och med att love borde inte ens finnast på denna jord XD bli dissad två gånger =( men vad ska man göra kärlek kräver både tur och timeing.....

mjooo en annan sak som var bra med animen är själva bakrundsmusik :P den dramatiska musiken vid vissa scener är såååååå underbar <3 dock känns det efter ett tag ganska tjatig :P för den spelas om o om igen XD men bra är den :p

ibörjan tyckte jag att huvudtjejen inte alls va söt, men senare ju mer man kom in i animen så tyckte man att hon va huuuur söt som helsst XD

mjooo jag vet inte vad det va med mig, men under sista episoden när killen och tjejen möts vid bron efter intagningsreslutatet så föll dem ihop :p det vaa såååå SWEEEEEEEEET när dem nickade mot varandas huvud :P och efteråt kysstes dem, och till min häppnad så tyckte jag för första gången i mitt liv att det var ÄCKLIGT -.-!!!



det finns två scener som jag ÄLSKAR mest, det ena är, när dem är ute och badar typ i eps 2 eller någt




dem såååg sååå gulliga ut och hade sååå kul =)

oså har vi den klasiska då killen första gången kysste tjejen på riktig hela den scenen var underbar =) hela den planeringen vaa såå perfekt ihop såå mysigt och underbar <3

Kommentarer
Postat av: Phuong

Me happy! Äntligen kollade du på den! xD Jag gillar den sad låten :P Jag tycker tjejen är som mig xD Därför jag tjöt så mkt när jag såg serien xD O det är sant, love is a pain in the ass :P

2009-06-10 @ 19:43:07
Postat av: David

Men hahahah, den sista bilden, allra längst ned på den bilden, den är ju helt fuked-up xD

2009-06-10 @ 21:33:53
Postat av: peetah

p1 hahhahh jag kände igen mig själv i serien med XD hhahah hhihihi jag har låten om du vill ha XD jag ska fan lära mig att spela den på piano :P



david hah ?:P fattar inte, det är iaf ett utdrag från mangan XD

2009-06-11 @ 10:00:18
Postat av: David

Du ser den sista bilden som är delad på mitten? Den understa bilden av denna bild därman bara ser ögat? Finns ju inga ansiktsproportionera på den :/

Hur i hela världen är ansiktet vridet? I vilken vinkel är det? XD xD



Noe that's what i call "Manga!"

2009-06-11 @ 12:30:15
Postat av: Phuong

Petaar du tror inte att jag laddade ner den direkt nar jag horde den elller? xD

2009-06-13 @ 13:04:16
Postat av: becky

woaah...nu har jag oxå sett färdigt den anime xD...därför jag vågar läsa hela ditt inlägg..:-o, vågade inte innan för jag va rädd att du skulle avslöja för mkt xD...



och som er, känner jag oxå igen mej ibland xD hahahaha...



peee....goosh, hur kan du tycka den sista kyssen är äcklig :-o...den va juh gullig^^

2009-06-13 @ 23:08:58
Postat av: peetah

haha david du vet, jag e inte så haj på sånt :P



p2 haha vad vet jag XD hihihii men den låten e sååå sorlig XD



b:jag vet inte :p när jag såg nicket tyckte jag det va skit sött men sen kom kyssen jag bara blääääääää :p

2009-06-17 @ 17:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0