måla hus

på tal om måla hus XD idag så satt jag och pratade med syrran hahahha om att vi ska måla om huset tilll ett annan färg nu när vi endå håller på XD skulle det inte vara coolt med en rosa hus ?XD jag har sett ett hus i rosa här i mjölby XD skit fin XD outstanding, ofta man ser ett hus i rosa liksom XD hahaha kanske lite för flashig :p alla gula förutom vårt XD hlelt mobbad XD dock så är ju ett annat problem. vi bor ju på radhus skulle nog se lite wierd om man ser helheten XD ett helt hus dock så är gälften gul och hälften rosa XD ochså har vi gula tegel, gul träplattor går att måla öer dock inte gula tegel som är gjord på gul ?

hihiiihhh ljus rosa hus min framtid XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, vet en asiatisk familj i kga som målade sitt hus...grönt? lr nåt =P

2009-06-30 @ 17:18:24
Postat av: tess

vi hade ett hus på vår gata som var rosa förut, men nu har de målat det orange -.-''

2009-06-30 @ 19:52:45
Postat av: peetah

grönt är inte fint :p fan jag funderar på attt cykla dit igen o sen om dem har fortf rosa XD den var skit fint jag svär :P



hahhah stark orange o fin det med sm ^^

2009-07-01 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0