ohh

kom på en sak :p här om dagen när jag sov över hos david, så skulle dem dra över till james och spela poker, dock så pallade inte jag så jag stannade med makke o hans och klarade tekken XD  sen somnade jag, och väl när man vaknar upp pga oljud vid hmm 3-4 tiden så såg man en david endast med kalsonger och rullade runt i madrassen XD sjukt läskig ahhahahha :p men ayiaa sedan ringde han sin tjej och sa gonatt :P sweeet mah ?:P  om jag va tjejen skulle jag ha sagt -dra åt helvte, jag sover ffs XD

men på någotvs kände jag mig glad :p hahah kärleken spred enda in till mig XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, skaffa dej en egen tjej..:P

2009-06-23 @ 23:05:47
Postat av: peetah

hahah orkar inte :p tjejer e pain in da ass :P

2009-06-24 @ 13:18:36
Postat av: becky

skaffa en kille då...:P och om du säger du inte e gay...lev celibat och sluta klaga på att andra har partner och inte du=P

2009-06-24 @ 23:18:04
Postat av: David

Pethaaa , jga kan dela med mig lite love till dig med . Kan oxå ringa dig kl 4 på morronen o säga go natt :D

2009-06-25 @ 18:29:37
Postat av: peetah

vadå man måste ju klaga nä rman har chansen XD



eu nej tack jag e inte gay :p sluta ringa mig 4 på kvällen jag vet att du saknar mig :p

2009-06-27 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0