smördeg?

yeeeeee har nyss fixat min glapp i min mobil XD rättare sagt det va en mellanrum mellan tagenten XD så jaa lossade lite saker och fixade till det XD nu är den fin igen XD så kom jag på en äkta bra sätt att hacka på min mobilsmycke XD eftersom min mobil inte har någon hål för smycke där som jag villl ha den, så får jag fästa den under skalet XD dock så lossnar den så fort :P så jag satte den runt högtalaren XD men hjälp av en penna fick jag dit den på plats ^^ och skalet stängdes fint XD

hihhihihhiihhi

skulle göra hemlagad winebröd men hade ingen smördeg hemma och att tilllahga smördegen själv verkar vara skit svår :P iaf på dem få recepten ja hittade XD så jaaa blir nog köpa smördegs plattor någon dag och fixa dem XD eller så gör man äppel tarts XD låter mumsigt XD

nu ska man räkna lite på utgifterna från månaden :P eller njaa åtminstonde räkna lite på min betalning och se om det stämmde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0