student 09


hehe ifredags blev det utspring för några i linköping och i mjölby, Grattis till studenten :P

minns själv när jag tog studenten för 2 år sen ?:P det kändes inget speciellt :p ville inte att det skulle bli något speciellt :p men visst är det sorligt att skiljas åt?

iaf den dagen började med att jag blev väckt av thanh 04 på morgonen XD han sov hos mig för att hinna till linköping :P
så snäll som jag var så fixade jag hans macka medan han klädde på sig :p ehhe vi var nog rätt trötta båda två :p vi sov rätt sent :p jag kunde ju tyo inte sova så sov endast 4 timmar :P mjoo han sov i mitt rum med min bror o mig XD det blev quite varm och när fönstret öppnades blev vi alla förkylda :P och ja jag va lite hett den kvällen ahhahah XD

fick en quite nice bild på morgonen hahahahh XD se på hans tuttemun XD

efter ett tag så kom david och hämtade thanh, synd om david som skulle ta studenten men fick vakna 5 XD men snällt av honom att skjutsa thanh ner till linköping =) och jaa jag dissade david :p han ville att jag skulle följa med dock pallade jag inte, orkade inte byta om, det va så skönt med underkläder hahahh XD

ah man ser hur han pekade på mig och skällde XD

ohh efter det så gick jag och sov som en gris :p sen var jag tvungen att vakna för thanhs mor och far skulle hämta mig och brosan, sedan åkte vi in till thanhs skola :p vi var där typ 30 min innan utspringet :p davids bror var hur skön som helst XD
tydligen blir man lång när man äter potatis XD vädret va inte så bra det regnade, och själva skolgården va skit litet :P så man fick inte plats :P vi var typ utanför skola :P såg inte utspringet XD

bild på thanh med hans skyllt, grattis :P

sedan gick alla hem till mjölby för att kolla på utspring där. Dock Tog jag tåget med bror för vi skulel åka in med vicky =) så medans vi väntade så gick vi en sväng förbi den berömda snabbmatskedjan mc donalds :p seda köpte vi lite rosor och stack :P  jag svär det var stressig som fan :P väl när man kom till mjölby fick man gå snabbt som satans raka vägen, ja från tågstationen så går man rakt förbimitt hus tills man kommer över skogen, så kommer man fram till skolan XD

det va många där, synd att man aldrig hann see någon utspring XD davids klass sprang först ut typ :Phahah såg inte ens vart han sprang ut XD  eftersom detva så långt bort :;p men med hjälp av min kamera + 12x zoom så hittade jag honom XD

hahahh värsta fin bild han har XD grattis david :p

ooh oh oh vem kan dem vara XD undra när dem ska gifta sig XD

sedan efter david kom jenny utspringande XD men vissa andra skulle till huyen :p men eftersom jenny var närmare ( jag lat orkar inte gå :p så tog jag en ros av morsan som jag hade köpt och letade efter jenny :P men så hittade jag kent först XD så gav jag han rosen XD hade naturligtvis köpt  ros till både kent o jenny :P

grattis kent ^^

sedan hittade jag jenny en bit bort XD dock var inte morsan i närheten så hon fick ingen ros just då :P
men ja jag gav hennes en kraam så länge XD och thanh fick kramar med XD se så glad han blev XD äkta hamsap look XD


grattis jenny XD

sedan gick vi til huyen XD och hon fick sin nalle ^^ titta så glad hon blev XD ayiaa thanh glömmde ta en fin bild med huyen XD hahah han blev besviken XD

grattis huyen beo XD

ohhhh sen var jag bara tvungen att ta kort med mammor XD

titta XD alla blev så glada tack vare mig hahahh XD

sen så skulle alla till sina vagnar ;:P och morsan o dem gick hem :p så kvar stog jag med thanh och james o dem :p så jag letade upp vicky som var med jenny och hittade henne XD så finally fick jenny sin ros ^^ jag sa att jag skulle leta upp henne o ge henne den och jag gjorde det XD oh shiet :p jag vet inte riktig om det va mig eller något annat :p men väl när jag gav henne en ros och hon kramade sönder mig så började hon att gråta XD oh oh oh yepp jag fick ta mitt finger och smeta bort tårarna från ena ögat XD

yepp jag e för ful för att visa mitt fajs XD

hmm konstig nog så hittade jag ingen bild med mig och brosan XD men han va med i kort iaf :p kanske inte med våran kamera :P ohh ja han va min fotograf under dagen XD


david, thanh och huyen XD seer inte dem sööööööta ut eller XD fan jag ville behålla alla själv :P

hahah james klagade att han hann inte ta ett kort med kent :p och kent var redan uppe på vagnen så vad ska man göra ?XD mjoo smarta jag gav fotograf makke en tips XD

sååååå gick dem en bild tsm XD


och tillsist var jag bara tvungen att att visa min fina paraply XD


oh jag när jag kom hem dog jag XD ville inte röra på mig, mådde skit dålig hahah :p det gjorde ont i magen och hela jag börja frysa och må illla :p tror det berodde på ingen mat och kyligt :p men efter nudlar mådde min mage lite bättre :p
jag svär :p har typ aldrig mått så dålig, trött var man med :p

Kommentarer
Postat av: Tess

whoaah vad många du kände sm x)

2009-06-17 @ 19:27:58
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

woaah...david me sin tjej (a)...:p

värsta fina bilden...du som photoshopa lr?=p hahaha....värsta fint hår hon har (a)...me want too!!



men nallarna va skit söta xD



haha, sade juh att du skulle köpa ros till alla xD...

2009-06-17 @ 20:42:31
Postat av: taNNis

omg hamsap igen.... :S du ska få senare xD. Im comming ( imorn ).

2009-06-18 @ 16:04:34
Postat av: Anonym

omg hamsap igen.... :S Du ska få XD Im comming ( imorn ) xD

2009-06-18 @ 16:23:06
Postat av: peetah

hehehh nallarne söt jag vet XD mjooo david o hans girl passar ihop :P



vaddå hamsap ?:P vad har jag gjort :p

2009-06-18 @ 17:46:38
Postat av: Anonym

vill du nt censurera bort mig ? (aa) jag förstör din blogg ju =( /lena

2009-06-19 @ 00:29:18
URL: http://tdnguyen.blogg.se/
Postat av: peetah

hahah nejda :P den bilden blev ju hur fint som helst XD jag som fotograf jue XD

2009-06-22 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0