tranås


hhahh så lessen har ser ut XD

ohh i lördags var jag o brosan hos tranås, fick skjus av david. Hehe åt mongolisk buffe ?XD med thanh och davids familj :p det va väl trevligt :p jag hade fortf biverkningar från fredagen :p men det gick över efter maten :P  mätt blev man iaf :p
förrätten va skit god XD

grillspett XD me like me like <3

hahhah inte min tallrik, min tallrik var full med såser XD så såg inte så fint ut XD stektes på plats XD



hahhah underskatta inte den röda såsenklicken XD ahhaha hittade en chili skål och testade XD shiet man dog hahahh XD
skulle egentligen be om 50 procent stekt ko kött men han fattade nog inte svenska o stekte dem till 100 procent XD


ful han är XD


chi fick inte plats på bilden XD äkta kineser äter med pinnar XD

oh första ggn jag åt friteradbanan XD skit gott hahahah XD jag e nog efter som inte ha ätit det XD

TACK för en mättande middag THANH XD underbar hahah :p så blev det ju självklart tårta och chips hemma hos thanh ahaha man känner si nästan lite tjock :p blev my lucky star som är underbar ^^

oohh jag fattar inte, hur fan kunde macke äga mig på dead or alive 3 -.-!!!! jag vann inte en enda match fast vi körde igenom 20 matcher typ :p

och david sög på resident evil 4 XD
thanh ville vara tuff och visa att han hade klarat av hela skitet, han blev sågad direkt XD

blev hela dagen i tranås med det va trevligt =)

Kommentarer
Postat av: becky

haha, jag vill oxå till tranås..!! =P....jag vill oxå äta mongolisk buffe!! såå goood =P



vaaa, aldrig ätit friterad banan med glass?!?! e du kines lr -_-.....

2009-06-17 @ 20:45:50
Postat av: taNNis

eh han e ju arab :S

2009-06-18 @ 16:07:27
Postat av: peetah

hahahh :P visst det är gott men om du äter det ofta skulle det inte smaka så mkt :P som chinese food ?XD



vadå förlåt att det e min första ggn på friterad banan da XD



hahah vadå arab :P

2009-06-18 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0