1 mars 2009

hmm idag vaknade jag tidigt som ett ass XD pga någon jävel ringde ''oom jag inte räknade fel 12 ggr'' nummret var typ 000400000 yepp utlandsamtal. Säkert från vietnam XD man hörde typ bara typ hej sedan blev det så dålig täckning att man inte hörde ett piss :p oså ringde hon såhär 12 ggr XD innan hon gav sig hahh XD

jaja eftersom jag inte kunde sova om så började jag att storstäda, trodde att becky och yen skulle komma förbi en sväng när dem var på väg hem, så dem får ju inte se mitt stökiga rum :P  dock så kom dem aldrig XD men inget att klaga på :p städa behövs i vilket fall som helst :P dem fick mig iaf att driva städningen framåt XD annars skulle jag nog aldrig ha städat XD och ja det blev  verkligen stooor städade idag ahhah :p tror jag tog hela undervåningen och det tog ett par timmar :P la in fler böcker i mitt rum så att jag skulle se ut som en plugghäst XD så nu ser iaf det clean ut :P

som lunch blev det iaf pizzza XD kebabpizza från stan XD lika god som vanligt ^^  hahah såg åter filmen ''nobody is perfect'' XD med morsan alltid lika kul med han ''keroro'' XD

eftersom jag hade lite tid och orkade inte packa upp min lapis så jag gymmade oh shiet helt död just nu, det gör så ont i min rygg XD beror säkert på mina situps XD duktig springa 2.5 km idag med hahahh XD snacka om bajs kondis jag har :p tog död på mig XD  nåja jag fick nu reda på hur man ska träna bröstmusklerna :D becky snart så kan jag med vibrera börsten som i ''nobody is perfect'' XD. Så nyttig söndag blev det :P

Kommentarer
Postat av: becky

hahaha, va du hemma och tränade? =P...trodde du va på riktigt gym :-p

2009-03-01 @ 20:29:20
Postat av: peetah

jag vet inte om vietnam är 0084 men det jag såg på min telefon va så iaf, och jag var garanterad att det va från vietnam XD



B: palla inte gå XD det snöade ute XD

2009-03-03 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0