bild



bara för perversen från götreborg förstörde en vackerbild

Kommentarer
Postat av: becky

han kanske inte e från gbg..:-o ..d står juh att mitt bredband e från sthlm liksom :-o..och ditt från...inte mjölby iaf :-o

2009-03-13 @ 07:03:55
Postat av: David

Det är för att ni använder proxy portar skulle jag tro, eller att ni använder en annan anslutningserver.



Min ligger i Visby, via XXXX, men jag bor en bra bit bort från Visby. Sitemeiter går via ISP:n och inte er direkta IP från datorn.



:D

2009-03-13 @ 09:23:14
Postat av: Anonym

hahaha men iaf har någon att skylla på XD

2009-03-14 @ 19:05:30
Postat av: becky

tänk dig..jag ritade me den där...för trött för att komma ihåg va den där röda knappen heter...den du inte ens kan kontrollera xD hahaha..försök rita en fin bild me den du xD

2009-04-20 @ 02:36:22
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0