borde ändra matvana XD

hmm märkte nyligen att på sistonde har det endast blivit skräp XD dvs massa mc donalds och skräp :P borde ändra på det, inte bra för kroppen jue :P o så sover jag helt ändrade tider, måste fixa om det här. Bara för det ska jag börja träna igen som jag har sagt många gånge r:P oki drar igång imorn XD pongi om du inte tränar så är du sämre än mig XD

såg nyligen en ny avsnitt av gundam 00 sesong 2 wiee fan den animen är så bra :P sällan en anime ger mig ryssningar så mycket som denna animen :P helt underbar :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Haha P1 och P2 motionera xD Jag får en bild av bananer i pyjamas springa xD

2009-03-17 @ 09:45:07
Postat av: peetah

haahaah grattis :p när du först nnämner p1 eller p2 tolkar jag det som bananer XD

2009-03-17 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0