daaaamp

jag damphumör XDXD raaaawrrrr  jag vill så på något och på någon XD ge mig ge mig ge mig, jag orkar inte hänga upp min sandbag den är för tung för mig numera att hänga upp :p geeeee mig något att slåååååååå på :p slå slå slå :P

ajuste jag har ju varit duktig idag och börja läsa en bok, börja läsa idag, läste klart den idag XD hela 150 sidor !!!! så det ni ^^ känner mig gryyym jag som aldrig rör böcker förr :p  men nu har jag iaf varit i biblan och lånat flera högar med böcker :p nästa bok som står på spel är ''om jag kunde drömma''

boken som jag nyligen läst färdig hette avhopparen, handlar om en 17 årig grabb som hoppar av skolan och har ingen  hem att gå till, vännerna sviker, ingen ekonomi. Det ända sättet är följa en utav de två dominerande ledarna, han ser framtiden hos gängledarn Tobias. Han gör allt för att göra sig accepterad dock under tidens gång händer det händelser som gör att han tvivlar på sin väg. En man som anses vara polis har fått tag på hans hemlighet och tvingar honom att sätta dit tobias...... ayia äkta sug bok XD läs inte ahhahah XD 

Kommentarer
Postat av: Phuong

Men va bra, då kan du komma hit o läsa lord of the flies o death of a salesman åt mig :P Jag bjuder på mat ;) haha

2009-03-15 @ 21:30:18
Postat av: Tess

HAHAH true soulmates som vanligt då xD för jag är nämligen också på damphumör höhöh

2009-03-15 @ 23:02:13
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

du får börja träna så du kan hänga upp din sandpåse..:-p...lr så kan du göra som jag, skaffa en slagpåse xD kekeke..:-p



hehe, d känns inte som om jag har tid att läsa böcker...kollar för mkt på serier :-o...

2009-03-15 @ 23:42:40
Postat av: David

Peter, om Du läser Pestens Tid av Stephen King på 1200 sidor, så skall du få en påse Koreansk godis av mig xD



(Den är grymt bra)

2009-03-16 @ 12:26:06
Postat av: peetah

p2: vad är det för böcker ?:p

låter som någon bibel på 600 sidor XD så jag ska läsa det och återberätta ?XD hahahh finns recensioner på nätet annars :P



sm: kom så dampar viXD



becky: du sätter bara för höga krav :p gör som jag, sparar en timme eller en halvtimme innan jag sover^, och börja läsa^^



david: det låter inte så lockande hahahhah XD

2009-03-16 @ 18:26:02
Postat av: Phuong

Nej, jag behöver mer än recensioner :P Du ska, detaljerat, återberätta dom böckerna för mig :P Detalj för detalj xD Jag ha tenta på litteratur på fredag xD

2009-03-16 @ 18:29:21
Postat av: Phuong

Nej, jag behöver mer än recensioner :P Du ska, detaljerat, återberätta dom böckerna för mig :P Detalj för detalj xD Jag har tenta på litteratur på fredag xD

2009-03-16 @ 18:29:50
Postat av: peetah

hahah detalj för detalj XD jag kan högläsa ?XD men då tar det år hahah :P

2009-03-16 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0