so sorry...

förlåt mor och förlåt far, jag visste aldrig att jag gjorde er oroliga, då far berättade i matbordet blev jag stum som jag alltid blir. Det är inte så att jag blir sur eller inte vil lyssna, jag är en sådan känslig person och vet inte riktig vad jag ska säga. Det kanske ser ut som om jag inte bryr mig eller inte vill lyssna. Visst första känslan känns ju att ''åter detta igen'' visst det känns lite tjatig, men jag vet att ni vill mitt bästa. Det kanske inte var så mycket att reagera över det far berättade, men endast den meningen ''-mor har sparat mat till dig, dock så kom du aldrig hem'' fick mig att må så dålig jag fick så ont i hjärtat, fick mig att inse hur viktig ni är för mig, jag vet att ni har blivit besvikna på mig, jag känner med att jag är besviken på mig själv. Jag borde vara mer öppen av mig, men saken är svår så som jag är. Jag har alltid varit så och särskilt om man är på dålig mod så stängs det ännu mer.

ibland planerar man saker dock så när man väl är vid den situationen så ändrats det. Inte en större sak som sagt men, den meningen satt mig hårt. Jag vill absolut inte att ni ska vara lessna över mig eller oroa er, dock så gör jag alltid det. Jag vill absolut inte se mors tårar igen, inte efter den gången jag gjorde dig falla tårar framför mina ögon. Jag vill heller inte att far ska kunna säga den meningen som han sa när jag var liten. Dem två händelser sitter innerst i mitt hjärta och under min högstadiet tid var det dem meningarna som fick mig att kämpa vidare, varje dag varje morgon, repeterade jag meningarna för att stärka min mod för att kämpa vidare. Jag kanske inte ha berättat så mycket, jag kanske aldrig berättar hur jag känner, det är bara det att jag inte är någon sådan person som berättar mina känslor, jag vill bara ha dem för mig själv, vill inte att någon ska vara orolig för min skull. Tillsist händer det ändå att någon blir sårad. Ibland känns det som man blir ingonerad av er, iaf ibland från fars sida, jag kanske har gjort något dålig, jag brukar alltid göra misstag XD jag har svårt att visa vad jag vill, if jag brukar inte ens visa. Jag vill bara att ni inte ska jämnföra oss med andra. ni betyder mer än allt på denna jord, min familj, ni som ställer upp, ni som värmer. jag älskar er......

Kommentarer
Postat av: becky

naaw...me wanna give u a BIG hug! hoppas d fixar sig lah:-)



den där meningen du citerade påminner om min b-day förra året...jag kom hem till kga dagen efter min b-day och såg att d fanns grädde i kylen...frågade morsan om d..hon bara "jag tänkte baka tårta...trodde du skulle hem...men du kom aldrig hem.." snacka om skuldkänslor...:-o

2009-03-09 @ 14:20:48
Postat av: Tess

awww sm :/ Jia you..!

2009-03-09 @ 15:19:41
Postat av: becky

exakt, håller med tess....press on xD

2009-03-09 @ 17:14:16
Postat av: Anonym

hahhah varför vill du det B ?:P hahahh exakt det känns inte så bra XD hahah man gör någon besviken, särskilt för någon man inte vill...



sm tack ^^ det ska jag XD



vad ska jag pressa ?XD

2009-03-12 @ 20:07:29
Postat av: becky

press on = jia you -_-



klockan närmar sig 03.00..börjar bli trött...

2009-04-20 @ 02:34:35
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0