gäsp

hihiihihhi kom hem nyligen och sov som en gris XD vaknade precis :P jag vet inte jag drömmde om något konstigt men endå realistiskt :P vad jag drömmde om minns jag dock inte XD
jag vet inte om det va dröm eller inte men jag tror jag smsade becky ?:P kändes som det :P

igår åkte jag, bror och syrran min till linköping för att fixa brosans passport eftersom han skulle bort snart, efteråt drog vi te tornby för att brosan skulle köpa icetea, jag skor. Drog runt lite och tittade hittade tillbaka mina skor i DNA tog min mod och frågade kassörskan om dem möjligtvist hade 42:or, självklart ska dem inte ha mer än 41:or. Testade dem, de var för små =/ där rök mina drömskor XD

vi tog var sin pizzaslice medans vi väntade på becky :p tillsist kom hon och vi gick runt en sväng, därefter åkte vi hem. mm ibland kan man vara lite energirik när becky är i närheten XD hemma hos mig, gjorde vi nada XD för det fanns verkligen inget att göra i mjölby :P haah mjo vi spelade schack ? stavas det svåra ordet så ?:P

b: kan du spela schack ?
p: nej jag kan inte äns reglerna XD
b: mehh säg till din brosa, jag spelar mot honom ist

vi spelade igång och jag utklassade henne direkt XD hahahahh :p ¨den andra matchen lät jag henne vinna för hon itne skulle bli för besviken XD

mjoo vi va ute och gick en kvällspromenad runt mjölby :P jag fattar inte hur bee älskar att gå runt på kvällarna XD men det va väl trevlig :p iaf när jag hade köpt en chipspåse av hjärtor och åt under hela prommenaden XD

vi såg en film men den första halvan av lizard women som sög XD becky va hamsap och såg direkt att det va en naken kvinna :p medans jag fattade noll XD men efter halva så tröttnade vi på den och becky blev hungrig så jag gjorde ett par korv med bröd macka XD sen blev jag ganska pigg igen :P så finally bytte vi filmen till: MY SWEEETY XD självklart av min älskling ^^ STEPHY TANG ^^ yepp längesedan jag såg den :P lika bra varje gång:P en av mina favvo filmer ^^  den är allin one ^^ alla måste se den :p till och med bee blev kär i stephy XD sen därefter drömde jag sött om stephy ^^

bee sov över för hon saknade mig så mkt XD hann bara äta frukost sen blev det linköping igen :P gick runt en större runda :p blev faktiskt rätt trött :P såg fan hette han ? kevin från idol ?:P ayiaa ja becky blev helt ''fall in love'' hon bara stog det och var värre än min''fall-in-love-with-stephy'' :P jag sväääääär hon va så kär :P vi åt chicken nuggets med XD längesedan jag åt det ^^ sen åkte jag hem och somnade hahahh :p trött jag va iaf :P

nu ska jag se vad jag har för bra film för mig själv XD blev riktigt sugen på en bra film, någon som kan rekommendera nå¨got ? förutom becky:P för hon rekomenderar bara skräck XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0