gäsp

tenta snart och jag orkar inte plugga buääääää! :p

så jag installerade om datorn till xp XD även om det inte fanns officielt drivutiner för min dator XD den är avsedd för vista -.-!!

efter hur många gånger försök att fixa in sata drivern i xp skivan lyckades jag. Kul att piratkopiad inte funkar, och dem som redan är optimalt och har sata driver inbyggd -.-!! jag ville ju ha tinyxp  xmas version jue =( tyckte den var grym bra och snabb när jag testade på min vostro 1310. Ja ja så jag tog iaf orginalet som vi har hemma och stoppade i sata driver med nlite och det funkar XD hahah svårt att hitta drivutiner dock så hade jag sparat ganska många drivutiner innan installationen som jag hittade. Några funkade bra resterande fick jag ta från vista installationen som funkade. Ja så allt funkar väl, förutom att min touchknapp lyser rött hur jag än gör, när det ska lysa vitt XD och cardreader får jag inte igång, säkert pga mina mass-drivutin-berserk XD Fingerläser funkar heller inte, kanske så har jag inte installerat programet som behövs XD annars funkar allt bra temperaturen ligger i genomsnitt 40-47 grader vid idle både vid gpu o cpu,.
Dock funderar jag nog på att ha tinyvista igen XD pga att tinyxp inte funkade, ska först benchmarka dator o se hur mkt bättre det blir annars vista igen XD känns bättre när man har alla drivutiner på plats och man vet att allt funkar som det ska :P

pluga plugga plugga plugga plugga plugga..................................................my ass XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag har också tenta snart :P På fredag, o efter det har jag en tenta till nästa fredag ;) Hade en i måndags xD Kom igen nu petäär! Nu ska vi vara effektiva här o plugga så hjärnan blöder!!!! :P JIA YOU!!! :P Eller; Aja aja hwaiting!!! :D

2009-03-11 @ 14:55:48
Postat av: becky

alla har juh tenta fredag den trettonde xD..ska bli skojs^^

2009-03-11 @ 17:24:01
Postat av: David

Hahaha, hajar du nu vad jag menar med "Vista-Datorer"?

2009-03-12 @ 12:08:46
Postat av: Anonym

p2: hwaiting? jia you u 2 ^^



david: mjooo jag hajjar XD men det gå rju att köra xp om man vill och orka klura XD

2009-03-12 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0