helgen.....

I fredags kom helt plötsligt becky från ingenstans ahhahh XD hon kom vid hmm 9 tiden ?:P Då det va rätt sent så fanns det inte så mycket att göra.... det första hon gjorde va att gå in i mitt rum och ta massa bilder =/ wtf :P jaja jag vet att hon beundrar mina stephy saker så oehört mycket :P so i will let it go :P

och efter ett massa motstånd så tvingade hon mig att lära mig vika hjärta av presentsnöre, tog ett jäddrans tid att göra :p äkta pain in da ass :P jag fick fan damp av att sitta stil :P hade myror i baken XD men man lär sig något nytt vare dag :P så nu kan jag ''typ'' vika ett sådant hjärta.... någon som vill ha love by me ?XD

peice of cake XD hiihihi jag drack massa fanta för att hålla mig vaken XD va så trött den dagen :P

mjoo jag kom på en sak XD jag gjorde en liten fin tofs åt becky hahah XD bara för hon tyckte den va störande :P

jag tyckte den blev quite nice hahah XD tänkt dig första gången peetah tofsa håret åt någon XD känn dig VIP :P

vi gjorde typ inget mer efter den dära hjärtat XD tog ju år att göra :P eller mjoo vi hann se på en STEPHY FILM XD nine girls and one ghost :P den filmen tyckte jag om för länge länge sedan, dock inte lika mkt längre :P den sög :P om det inte va för stephys skull, skulle jag ha bytt film :P ah becky ville se sin edison med :P sedan efter denna film fortsatte vi med hidden heroes med AH SA och inte AH GEU, baka becky :P  ronald va med också XD becky gillade inte den filmen heller hahahh XD denna film va en gång min favvo film dock inte längre när jag tittar tillbaka idag :P nästa gång måste vi se dragon reload :P den måste hålla sin kvalite XD Vi såg inte ens klart på halva filmen av hidden heroes :p så vi släckte ner och sov :P jag sov som en gris XD

tidig på morgonen störde becky mig genom att hoppa på min säng XD vi gick i stan en sväng eftersom becky beundrade mjölby så mycket och hon blev nöjd hahah XD det va rätt fint väder under denna dag, sol sol sol sol XD såå skönt att sätta sig vid en bänk och glo på ån som glimmrade, och titta på änder va kul hahah XD dock vare rätt kallt ändå.

väl när vi var hemma så skulle far min tvätta bilen och vi bestämmde oss för att hjälpa till frivilliga ( jag blev tvingad för becky ville göra, så var jag tvungen med XD) Men det va väl rätt rolig  XD spelade darts imellan XD


höhöhöh satte bullshot eller vad det heter under två omgångar XD grym jag e va :P och vi stog på ganska långt avstånd med :P 6-9m bort XD
obs notera att den längs ner till vänster på första bilden va becky XD sämst XD

ajuste ja fick tag i en brandmansbild på becky XD

hahahh hon såg så rolig på den bilden XD

gick och handlade därefter med syrran, så lagade vi mat med XD blev kycklinggryta eller något liknade med pasta :P jag skärde det mesta sedan fick jag inte plats vid spisen så jag spelad spel ist XD inte mitt fel att ni både tog plats XD

reslutatet blev en god måltid som mina föräldrar diggade :P tack vare mig XD

banandavid kom över ett tag och gayade sig och vi körde lite massage runda som vi alltid gör XD tittade åter på I LOVE U BOYZ show med ding dong XD hilarious XD men det va bara den scenen som va bra :P därefter stack bananen, och jag och becky tittade igenom hela :p becky tyckte väl att den showen va underhållande XD

därefter när tvn va ledig så såg vi på the unborn ? eller vad det heter ?

jaa denna bild ser lockande ut eller hur XD hhaahah jag blev med lurad XD på trailern såg den med bra ut, dock den sög, aldrig mer en sådan film :p wasted my time .P så dålig slut, klassas inte ens som skräckfilm:P sämsta storyn,

jag som trodde det skulle bli vår, dock nästan morgon snöade det som tusan =/ åter kallt igen, becky skulle hem o plugga så ja jag tog min paraply och skyddade henne till tågstationen XD sen drog jag hemåt :P

ajuste ja kom på en sak...becky skulle show off sina skills från att lösa sig loss från en våltäcksförsök XD ah självklart skulle jag vara våltäcksmannen XD jag vägrade men ja tillsist fick jag väl va så :P jag ångrade mig direkt efteråt ..... hon knäade sönder mina balls XD XD det ska jag komma ihåg :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Ni 2 är så söta så jag kan verkligen inte låta bli o skratta :P Låter som värsta paret xD

2009-03-23 @ 16:42:22
Postat av: Phuong

Haha jag tyckte väl att det var lite weird, becky skrev gillian, du säger Ah sa, not the same xD O btw är det Ah Gil och inte Ah Geu ;)

2009-03-24 @ 17:01:24
Postat av: becky

phuong: vadå par...du och jag e ett par ;)



haha...hon kallas "ah geu" på kanto...iaf med kinatecken..:-p

2009-03-24 @ 23:19:49
Postat av: peetah

p2 hahah vilket par ?XD mjoo hon heter ah geu i kanto utal XD typ :P dock så blandar B ihop hon och ah SA :P i filmen är det Ah SA och inte Ah gil :P

2009-03-25 @ 09:15:25
Postat av: Phuong

B; Är jag o du ett par? Nee jag o Sungmin är ett par :P



Ah geu? Haha asså....nu vart jag confused xD Alla kallar henne för Ah gil, vf säger ni ah geu? O om det stavas ah geu på kanto, vf säger då folk ah gil? xD Kineser o deras nicknames suck.



Petäär; B sämst, blanda ihop dom 2 :P

2009-03-25 @ 09:50:14
Postat av: Anonym

ah gil = gillian ?XD

hahahh kineser är grym på sånt XD ingen förstår oss :P

mjoo jag märker det :P

2009-03-25 @ 19:45:45
Postat av: Phuong

P1; Jag fattar Ah geu - Ah gil nu. Som becky sa; "Ah giiuuu" xD

2009-03-25 @ 22:49:52
Postat av: peetah

hahahh samething different name XD

2009-03-27 @ 09:24:29
Postat av: becky

haha, duu..jag läste för ett par år sen...du ville lära dej vika såna hjärtan juh xD mwahahhaa...undrar om du ens kommer ihåg hur mna gör xD

2009-04-20 @ 02:39:17
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0