högskoleprovet..

hiihi david kom över efter ett litet tag, så gjorde vi en minivariant av högskoleprovet :P bara fö rjag hade tråkig och han skulle göra det, så gjorde jag den med :P fan vad svårt den va :p
svenska ord 5/13
matte 2/7
läsförståelse 1/7 hahahha
statistik 3/7
orkade inte med engelska delen som jag skulle säkert få 0/7 XD

så ja jag suger XD kul att se hur det går för david och thanh nästa vecka XD när dem gör den riktiga :P wish ya good luck :P tur så behöver jag inte gör den :P

därefter så tittade vi på en film vid namnet six strong guys som jag trodde va bra som sög med hahah XD men början va bra iaf :P åt upp min chilichips som jag hade sparat XD

jaa mkt filmer, sa ju det ska bli en filmnörd XD

Kommentarer
Postat av: David

">>>>>matte 2/7<<<<<<

>>>>>läsförståelse 1/7<<<<<< hahahha

statistik 3/7 "





LOL säger jag bara

2009-03-23 @ 16:45:01
Postat av: David

BTW, här torskar man på Fysik B i Basåret, alltså EN J**** kurs, och du klarar det med nöd och näppe, och så ser man detta.... 0o o0



Du skulle fan inte ha fått klara basåret! xDxDxD



oxoxoxo >.<

2009-03-23 @ 16:48:08
Postat av: becky

haha, jag fick iaf;



4/13 på ord

5/7 på matte

5/7 på statistik :-p



keke, sedan palla jag inte med svenskan och engelskan xD

2009-03-23 @ 17:54:16
Postat av: peetah

D: hihihi jag kan inte säga ngt annat jag klarade fysik BBBBBBBB XD nemen att klara basåret behöver inte betyda att jag är bra på allmänt högskoleprovet XD



B mjoo jag pallade inte med engelskan XD jag tycker att jag borde få bättre i matten XD och statestiken, vafan gick inte att se bilderna jue XD så gissade runt bara :p dessutom så var bror min bredvid ochspelade spel XD ingen bra miljö att tänka precis :P

2009-03-25 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0