HP dv3550


yepp jag sålde min vostro och inskaffade en hp dv3550 från dustinhome XD med studentrabatt XD hoppas jag blir nöjd framöver XD än så länge ser det fint ut XD första känslan var typ att det kändes som en plastbit XD fin är den väl :P dock en fingeravtryckare XD smutsig som fan :p och byggkvalite var väl inte i kapp företags-datorers-kvalite, ja konsument daterer är sämre byggkvalite ,jämnfört med vostro :p, tagentbordet känns underbar XD blir säkert skitkladdig efter ett tag XD känns än så länge hur skönt som helst att skriva med den XD lack-känsla XD

nu är jag iaf mycket nöjd med fläkt ljudet jämnfört med vostron XD denna är absolut mkt svalare och tystare, så jag behöver inte oroa mig för gpun ^^ dock känns denna datorn att den kan spricka när som helst hahahh XD helst ville jag ha en thinkpad kvalite med sånt har inte jag råd med XD få kläma på beckys för att kompensera XD:P

ja så jag la till ca 1000 kr och fick en LED skärm, p-processor, webcam, fjärrkontroll XD, 6 cellsbatteri, hdmi-kontakt, 70 gb större hårddisk, wlan med N-drift teknik, 9300m gs med 512 mb dedikerad minne, en grym bättre ljudkort med srs-ljud (vostro hade bara mono högtalre XD, samt två hörlursutgång XD i jämnförelse med vostro 1310  så ja ganska nöjd för 1000kr mer.

dock så förlorar jag byggkvalite och tekniskhjälp på plats vid fel, blåtand och wlan swtich, fack-dvd, ja men man kan inte klaga så mkt XD ajuste ja en negativ sak är att det endast har vista drivutiner i hps hemsida =/ och man fick inte med några skivor, har fan bränt sönder 6 dvd skivor utan att få ut recover-patitionen hmm... jag testa installera xp senare XD få se om tinyxp kan hitta alla drivutiner :P annars får det bli tinyvista igen ahhhah XD det känns som om systemet är skit seg nu, IE får problem bara

ne dags att fixa om recover skivorna på något sätt och sedan plugga, annars klagar xiao kei kei



chokladbrun all the way  XD



Kommentarer
Postat av: becky

duger väl bra lr :-p

2009-03-03 @ 19:32:01
Postat av: Anonym

Din kära kompis har kommit tillbaka :/

2009-03-03 @ 19:46:35
Postat av: peetah

mm jag märker att han e back XD

2009-03-09 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0