Jag och Operativsystemet VISTA


Jag hade nyligen åter installera vista utlimate här om dagen. Pga XP inte funkade så bra för min ''vista''' anpassade system. Så efter dagens slut igår har jag exakt allt jag ville på min vista, alla programmer, allt layout, raderade en hel del, massa defrag och protection. Det hela såg riktig snygg ut :p hann till och med fixa en lite wallpaper som jag redigerade i OpenCanvas. Och gissa vad som hände nyligen ? mjoo jag ville ha west language pack, sökte runt, hittade windows update och uppdaterade. Alla nerladdningar funkade hur bra som helst medinbygda update, dock så failade den på installationen. Jasså tänkte jag kanske bra att starta om datorn så kanske det funkar bättre...... Startade om datorn och får fel medelandet: NLS data is missing or corrupt, fick ett par altenativ, som alla ledde till samma sak, samma ruta igen, blablabal is missing try to repair. Inget funkar, har inte ens vista skivan som har repair funktionen =(

VISTA KAN DRA OCH HÄNGA SIG I SVARTÅN.  kan inte windows 7 komma ut snart (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0