jag trött jag nöjd XD

whaaa idag har jag sprungit 5.1 km XD inte illa =) dock så stannar jag upp emellan, men vad har man att klaga....är känd för dålig kondition och det va ju ett tag sedan man tränade XD nöjd iaf :P + 300 situps, B jag har nu snart en ruta vill du smeka den ?XD haahhahahh så har jag gymmat lite med ^^ efteråt stooorstädade jag XD rent rent XD fen min rygg är totalt död :P vet inte om det va de ryggövningarna jag gjode som påverkade det,  eller så dammsuger jag konstig :P min rygg är alltid överansträngd hahah :p hahhaha skit läskig när jag sprang klart mina 5.1km så såg jag en ådra som syndes :p från benet till foten skit läskig :p över pumpat hahhah :p

det va rätt kul att städa gammel mormors rum XD hon räknade pengar från makkes spargris :P sedan vände hon sig tillmig och frågade mig: här så får du ett par mynt och köpa något gott XD hhhiihhi soo sweeet :p men makkes cash så nej :P nee jag är tröttttt och har ont i ryggen pongi langa hit din massagedyna :P

nu ska jag fortsätta rå-tanka innan denna sista veckan tar slut och ipred börjar :p

Kommentarer
Postat av: peetah

hahahh nej vi kan inte hungerstrejka XD men däremot kan vi råäta XD

2009-03-27 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0