me en klant XD

det va roligt idag XD jag och brosan va i polistationen i linköping för att hämta hans passport. När det va hans tur så hängde jag med honom så frågade kvinnan om jag också skulle hämta ut pasport. Jag svarade självklart nej att jag bara följde med :P När hon hade hämtat brors pass glodde hon konstig på mig XD och det va flera gånger :P senare bad hon att bror min skulle ta av sig glassögon och stirra på henne XD jag bara wtf :P hon tittade fortf ham sap på mig XD sen sa hon till sin kollega att komma till hennes desk och frågade liknar denna passportbilden honom och pekade på min bror, de blev en tyst minut sen sa dem - mjoo munnen liknar lite :P. Sen när brorsan fick passporten så berättade hon att hon trodde att det va jag på bilden XD bara wtf :p liknar jag min bror så mkt leler :P haahhah  det va iaf kul tyckte jag :P

sedan efter det åkte jag och bror min till tornby för att äta korv o pizza slice XD jag beställde och bror min stod bakom, kvinnan frågade om jag ville ha dricka jag sa nej, sedan funderade jag på att brosan kanske ville ha frågade ut och vände mig om till honom han va inte där XD han på andra sidan :p han svarade blixt snabbt med ett hårt NEJ :p och kvinnan bara skrattade XD sedan sa hon, om ni vill ha något att dricka så finns det en kran där med vatten XD hahahh  va log iaf sött XD  bror höll i sin wienerkrov och pizzaslice i varderat hand som jag så vile jag vara lite tuff och frågade om jag skulle hjälpa honom med att pressa ketchup XD medans jag pressade så flög min krov med bröd ut ur pappret och jag tappade den XD det såg klantig ut hhah kändes som på film :P säkert många som skrattade but who cares XD jag som va hungrig :P

yepp självklart köpte vi icetea som brosan alltid ska ha :P och självklart blev det 2 cheeseburgare för mig som alltid hahahh XD börjar bli tjock :P 

ayiaaa får inte glömma åter en runda i elgiganten i deras massagestolar XD satt där 15 min :P alltid när jag sitter där så blir jag svimfärdig XD men det e såååå underbart med massage XD borde inskaffa mig en sådan stol :P men bara dynan kostar skjortan av mig 3500kr den andra som såg exakt likadant fast utan lysdioder kostade 2000 kr :P fattade itne vad som va så cool med den dyra i jämnförelse mde den biliga :P

just nu sitter jag här och väntar på becky, jag har inte städar -.-!!!

Kommentarer
Postat av: Phuong

2009-03-20 @ 23:10:36
Postat av: Phuong

Du kan komma hit petäär, vi har den med lysdioder :P (Om vi snackar om samma märke) Skillnaden mellan dom är väl att den med lysdioder har axelmassage, medan den andra inte har det, o så är det typ några fler program på den med "lysdioder" :P

2009-03-20 @ 23:12:33
Postat av: In Da Row

Nu öppnas min nya sida för dig och alla som kan tänkas vara intresserad! Det är ett fullständigt nytt och egenstående bildgalleri, avskilt från huvudbloggen! Varmt välkomna att stiga in! Länken hittar du på din CBOX!



(så fort du läst detta så pls, C + Delete!) xD

2009-03-22 @ 08:27:09
Postat av: peetah

whaaaaa har pongi massagedyna ?XD me want XD mjoo den med lysdioder har axelmassage :P vafan bara för det kostar den 1500kr dyrare XD ahaah :p men den e skön den ^^



vad fan gör C + delete ?:P

2009-03-23 @ 09:59:58
Postat av: Phuong

Petäär då får du komma hit ;D Du kan vara med på våra filmkvällar, ask becky, väldigt mysigt ;) Speciellt när dom sitter o trängs i soffan xD Eller när becky sitter o säger; Uh-oh do you really want me. När en skräckscen kommer upp xD

2009-03-24 @ 19:33:16
Postat av: peetah

hahahh becky med sina tillfredställande skräckfilmer XD

2009-03-25 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0