next day

vaknade rätt sent pga becky vaknade 7 o störde min söta dröm -.-!! så jag låg där som en död zoombie och försökte sova XD

vicky ringde och jag skulle träffa henne, blev besviken att det inte blev tornby fö rjag ville se efter mina skor där XD ayia gå i stan igen, och becky hängde med, hon blev också blåst på tornby XD vi var typ döda XD träffade iaf jenny och vicky, ja jag kände mig dålig tills mod med dem hahaah ala va typ smartass XD medan jag är en iq befriad unge XD

fanns inte så mkt att gå så vi gick in i en kyrka pga jenny ville in dit och besöka XD haha mjoo det va rätt intressant faktiskt XD jag visste aldrig att kyrkor har massor aktivitetsprogrammer XD där fick man bland annat se naken jesus i kors, änglar, massa bling bling hahah XD

jaja sen efter skulle vi dra hem till vicky eftersom hennes mor saknade mig så mkt XD och becky ville inte med, så vi tog farväl, hon dissade mig på min kram XD jag fick deppressioner resten av dagen XD ahhah :p genast efter när becky gick på bussen så torterades vicky och jenny mig från början tills jag skulle hem -.-!!  snacka massa om mig och becky, som det brukar annars göra XD bara för ni är avis på att vi är nära :P vad än jag sa trodde dem mig inte och vände alltid saken mot mig XD

men efter allt pain in da ass kom vi hem till henne fick iaf höra jennys pianolåtar var ganska soft ^^ ja vicky spelade proud of u som jag blev så drågad av med XD ja så har vi hennes bror med som hängde på mig hela tinXD spelade både dans dans revolution och singstar, jag som anses vara kung på gameing sög på dessa games XD loosade alltid :P
blev iaf en hel del fransk chokladtårta ?XD för min del hahah och massa andra snacks XD

maten som hennes far gjorde var god som vanligt :p huemm kokt revben med starksås XD honungsklubba smakade bra med XD diggade soppan starkt ahhah den va god ^^

ajuste ja måste nämna att jag diggar beckys kyckling med sötsursås och ris XD hon gav mig en ide nu vad jag kan laga XD

det blev sent och jag åkte hem med jenny, ja jag följde med henne hem till porten (se vilken gentleman jag är XD) sen sprang jag hem :P pissnödig som fan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0