så här leker en äkta otaku XD



haahha bara för att jag hade chansen så jaa :P en äkta otaku/ din che lam leker så, samtidig som han äter en underbar good Grandiosa pan pizza med hawaiii smak XD och när han känner sig belåten så lutar han sig tillbaka mot ryggstödet och glo framförsig och kan inte ge något annat än en smile, för vad är det han ser ?, mjooo loveliee STEPHY XD 

hmm igår påminde david mig en sak, att IPRED LAGEN ÄGER RUM 1 APRIL!!!! någon som har något lösning åt saken ?XD vad ska jag ta mig till utan all mina asiatiska material :P kommer ju dö :P ingen filmer, ingen musik, ingen spel, ingen anime, ingen manga, ingen tvb serie, ingen tvb show, O beautiful cooking 2 skulle ju precis släppas vid 4 april =( alla otaku kommer ju försvinna för gott här i sverige XD hur ska becky klara sig med sina skräckfilmer ?:P hur ska pongi klara sig utan sina suju, sungmin material ? hur ska sm klara av utan TW serie :P  hur ska sveriges 1/4 befolkingen klara sig utan sin vanliga användning utav internet. Hur fan ska min familj klara sig utan sena kvällar med TVB serie ?=/ vi brukar ju alltid titta på det varje kväll XD nåja får väll spela monopol varje kväll ist XD nåja får väl rå-tanka hela sista veckan XD 

inte för att jag trro att lagen kommer göra någon större skilnad :p men david den jävel skrämde mig om att de hade 25 procent chans att sätta dit dig XDdock så läste jag att de måste ha bevis för att det är du som har gjort saken och kan inte bara sätta in inehavaren..:P har för mig att danmark hade en sådan lag som många hade kommit utan genom att säga '' jag satt inte vid datorn under den tiden'' dem kan ju liksom inte dömma en person som inte ha gjort något och internet är ju numera ganska enkelt att kapa sig in i genom trådlösa, särskilt dem som har okrypteradnät.  Fick en tanke nu XD hur skulle dem göra om jag drog till bibloteket och tankade med min laptop ?XD kommer dem sätta dit bibliotek tanterna ?XD jaa jag hatar en tant där, ska fan sätta dit henne hahahh XD



Kommentarer
Postat av: En Koreansk Varulv

Tja, det enda jag säger, tanka inte för mycket och för ofta...



Det funkar som så: (den fakta som finns ute nu): Du tankar en film, och har en jävla otur att få en av deras sniffer på din IP. Dom lyckas tracka dig, och ser at bytes går hem till din ISP. Då vet dom, att NÅGON i din familj, om det än är din mor eller någon anna som laddat ned, är skyldigt till detta. Använder du någon annas nätverk, så javisst då är det deras ISP som syns, men din IP kvarstår...



Ipren ger polisen mycket mer utrymme än den förra lagen. Dom kan alltså gå några steg längre än vad dom gjort förut, så på sätt och vis ökar chansen för bustning.



Det är främst uppladdare/fildelare som dom vill åt, men även nedladdare kan slinka med. Findland har haft det sedan 2006, och alla som tankar där har kraftfulla skydd mot just IP snifffers och andra IP trackers.



Så det smartaste är väl att gå till ett internetcaffé eller biblioteket... eller använda sig av kraftfulla IP skydd, som också sänker hastigheten betydligt.

2009-03-25 @ 13:47:07
Postat av: Phuong

Petäär sluta skrämmas :O FUCK IPRED LAGEN! Jag har tänkt på det konstant >_< Snacka om att dessa lagar som "underbara" sverige inför nu suger rövhål. Dom tänker ju fan med arslet...guuuuuuud va förbannad jag blir!!!! :@

2009-03-25 @ 15:10:43
Postat av: becky

men jag har hört att piratebay har kommit på ett sätt att undvika detta...nåt med att när man laddat ner, så försvinner IP nr direkt...så man ser inte vem som laddar ner xD...nåt med nåt universitet i USA som kommit på d xD hahaha

2009-03-25 @ 17:28:47
Postat av: peetah

omg :p uppsats XD haahh mjo men david det har du typ berättat innan :P



b: snackar du om oneswarm ? eller :p blev inte thepiratebay dömd ?:P

2009-03-25 @ 19:40:41
Postat av: Tess

HAHA sm, vi är alla körda xD vi får tanka som idioter nu..!

2009-03-26 @ 17:03:18
Postat av: peetah

hahah sm det få vi göra XD sen delar vi med oss via msn XD

2009-03-27 @ 09:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0