skräckfilm

slutet av veckan va jag i linköpings stan med becky, gick runt lite, jag skulle leta efter randig tröja XD som jag inte hittade och mina fina läckra skor som inte fanns XD jaja vad kan man göra XD. Mjoo thanh kom tillbaka till linköping sedan för att inhandla sin kavaj :P kul att åka hela vägen tillbaka XD men njaa det kändes bra att man kunde vara med honom som vanligt ^^ gud vad jag är gay XD gillar att gå in på tjejaffärer hahaah XD eller nja becky gick ju in så vad ska jag göra liksom XD

vi va på asiatiskt livsmedelsbutik och jag köpte pocky? eller hur det stavas XD bara för att SM är drogad av sånt :P jag har aldrig gillat mc donalds i mitt liv efter den gången i mjölby då jag inte fick använda min rabatt kupong XD men eftersom thanh va hungrug så gick vi in o tog en cheese och jag lyckades att mata becky en XD

sedan färdades vi hem till beckys lya, thanh tog farväl. Becky lagade mat  och jag hjälpte till ? haha eller inte XD
ja vad ska man säga same feeling everytimeXD  becky torkduk XD

hhahah det va kul att vi inte fick upp soya flaskan XD använde allt metod sen så fick becky upp den med sina bara händer XD kände mig sämst och svag XD

vettifan vad vi gjorde men klockan tickade som fan och vi tittade på film ganska sent ?:p det blev självklart skräckfilm -.-!!! och jag måste alltid lida :P ja men denna gång var det inte så farligt :P först ut blev valentine ?XD handlar om en nörd som blev dissad i mellanstadiet i dansgolvet, och efter flera år hämnades han. Jag som e så smart fattade slutet och fick förklara för becky XD smart jag e XD nåja den filmen var helt okey. Därefter blev det strangeland ? hahah från 1988 XD trodde det va en ny film men den va gammal XD den filmen sög XD inte ett dugg läskig :P dock kanske barnförbjjudet? alla som torterades var ju nakna XD

som vanlig så blev det sent och inga bussar gick så jag sov över på den berömda solsängen? eller nej becky sov på den XD jag fick ta den stora ahhah XD ja hon va frivilig inte mitt fel XD

jag tror ja fick damp när jag skulle sova XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0