snö?

jaohopp igår var det skit varm och allt snön höll på att smälta, så vad ser man idag när man vaknade 5 40 ? ja ni läste rätt XD JAG VAKNADE 5 40 av sig själv XD utan ring klocka, jag va dessutom pigg hhahah XD det hade snöat eller håller fortf på XD snön är ca 1-2 dm blir väll mer efter som det ser ut som snöstorm XD tur att man är hemma:P mina skor hade inte pallat med det :P ayiaa tänkte dra till linköping och gå runt där en sväng med thanh,skulle köpa en tröja åt brosan o kanske dessutom hitta en tröja till mig sj nu när det e så hrä kallt XD stannar hemma ist XD......... fan sjukt :P igår när jag la mig så for det massa tankar i mig XD ja allt bara kom på en gång, kändes ssom om jag inte hängde med i tankarna XD blev fan helt paff tillsist så blev det överarbetat och jag slocknade XD nu minns jag inte ens vad det var för tankar jag hade :P sånt händer när man inte skriver ner allt :P haha dock minns jag fortf vad jag drömde om :P

ajuste ja jag somnade om sedan vid 6 tiden tills 9 XD orkade inte gå upp så tidig :p ingen va ju vaken endå :P  så jag kunde lika gärna sova om :P

Kommentarer
Postat av: becky

sämst du...du behöver inte väcka mej bara för du vakna så tidigt -_-

2009-03-28 @ 11:59:48
Postat av: becky

kom mitt inlägg ens fram...? att du väckte mej?

2009-03-28 @ 12:05:00
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny laptop?

2009-03-28 @ 12:06:38
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: peetah

b: meh jag vaknade såg din sms , svarade ju bara XD



och nej jag vill itne vinna en ny laptop

2009-03-28 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0