syrra+jag=matlagning

ja idag har jag lite bråttom XD så söta lilla syrran lagade mat åt mig XD stekt pyttipannan med ägg XD som sagt jag är känd för att laga HÅRD mat och tydligen är hon känd för att laga BRÄNT mat XD

ja en bild säger väl allt XD allt över stekt till och med äggen XD
jag tog den första tuggan jag svär jag dog nästan hahaha XD och första tuggan på ägget, hmm är detta ägg ? smakar inte som ägg ?XD hahhaha jag vad ska man säga hela smakade bränt XD typ som att tugga på kol XD hahaah nemen äta går det ju iaf som jag har gjort nu XD nu har man ont i magen XD

Kommentarer
Postat av: David

Hårt och Bränt passar väl ganska bra ihop? (Som helan och halvan muahahaha) xD



Det är värre med rå mat.... :D

2009-03-12 @ 12:10:48
Postat av: peetah

njaa jag har konsten att göra hård mat utan bränt XD

2009-03-12 @ 17:09:06
Postat av: becky

hahaha..du ska uppskatta att du fick mat xD

2009-03-12 @ 17:51:22
Postat av: David

Alltså hur gör man "Hård" mat, utan att man bränner den? 0_o

2009-03-12 @ 18:59:12
Postat av: peetah

hahhah ah jag gjorde det genom att äta upp allt XD



david:jaa du det e en bra fråga XD

2009-03-12 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0