tur

idag hade jag tur, jag gick til studievägledaren för att snacka om mit val om garantiplats XD tydligen va det sista dagen man skulle anmäla sig och lämna in lappen XD hahhah kul att ingen medelade mig det :P så jaa satt där i 40 min och funderade på vad jag skulle ta :p industriell ekonomi ?XD elektrodesign ? datateknik ? jag hoppar av skolan och säljer frukt i flickskola i japan ist XD

ajuste ja idag när jag va på väg till skolan så lyssnade jag på musik som vanligt, ganska skönt, hade precis bytt jacka och det va quite fint väder. Titade ut på naturen efter vikingstad. det va så vackert och soligt, helt plötslig fick jag syn på något som jag inte kunde ta bort blicken från XD  det såg ut som om något stog där ute vid ängen eller vad det heter och gjorde sin behov XD

men jag hade säkert fel XD min syn är ju så dålig hahahh XD men endå fick mi en liten skratt XD

imorn IPRED, alla tanka vad ni vill, strunta i IPRED XD

btw jag gick nyligen ut för att tvätta händerna och syrran bara glodde på mig och jag undrade varför ?:P hon bara : hmm jag trodde det va en tjej XD whaattafuck baara för jag har en röd t-shirt som va lite v-ringad som va lite lång så blir man kallad för tjej ?XD

kom på att david ville se en bild på mig XD see david :P mitt hår har inte blivit så långt som din XD btw crapy webcam XD

Kommentarer
Postat av: becky

hahahahaha, och du rita avb bilden?? =P..ham sap! :p



och värsta photoshop bilden då :-p

2009-03-31 @ 19:06:13
Postat av: peetah

vaddå nee jag ritade av den från det jag såg XD sparade den i huvudet du vet XD



vad tänkte lägga upp så som det va men ville leka nä rjag endå va igång XD

2009-03-31 @ 19:19:18
Postat av: David

Peter ute i sista sekunden som vanligt :)

Vad blev det? xD



btw, snygg röd tröja, hahaha!

2009-03-31 @ 19:35:20
URL: http://arirang.blogg.se/
Postat av: Tess

haha klockren bild med han på ängen xD

och du är en äkta cooling sm, jag är stolt att ha dig som SM (H)

2009-03-31 @ 20:09:18
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: Phuong

Vikingstad ^^ Det är nästan 10 år sen jag åkte förbi den stora skylten på väg till linköping (det är med ett vikingskepp eller hur? eller va iaf..?) xD Vilka minnen ^^

2009-03-31 @ 23:22:52
Postat av: peetah

hahah jag va ute i sista sekunden som vanlig ja XD haah men det va tur att jag tog en sväng til henne under den dagen annars skulle det inte vara så kul XD



ihiihi sm XD



pongi har itne sett ngn skepp XD

2009-04-01 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0