Dream

vi stog där vid korsningen och pratade. Kvinnan med ölen började bli lite berusad och lite allt för ful XD J och L underhöll henne medan jag och D stod coh drömmde oss bort från denna värld. Efter en stund då solen hade totalt försvunnit från horisonten och det blev genast mycket mörkare blev jag lite hungrig. Jag hade en tanke att lämna gänget och dra mig hemåt, äta något gott och mysa mig vid soffan på en sådan lördagskväll. Jag glodde en snutta på kvinnan som alltmer blev high. Hon var en kvinna vid 24 bast och hade långt krullighår, klädde sig i en tight läderjacka och hade som alla andra kvinnliga varelser ett mycket tjockt lager av smink som döljde över sin riktiga ansikte. Vi kände knappt henne, men hon såg trevligt ut vid kassan bortom Hemköp, så vi små pratade med henne när hon köpte sina öl och vi gick tillsist en liten kort promenad till denna korsning då vå skulle antaligen gå skilda vägar. Jag tyckte absout inte om henne men hängde på gänget. Kvinnan ville att vi skulle hänga på till krogen, dock så tvekade vi en anning. J tyckte att vi kunde haka på, vi hade endå inget vettigare för oss, de andra nickade till. Jag tvivlade. Tror att J såg rakt igenom mig, han klappade mig i axel och tackade nej åt kvinnan samtidig som han gav mig ett leende. VI drar hemåt istället det är sent utbrast han. Alla klev på sina cyklar som låg bredvid och cyklade iväg, jag började gå sakta hemmåt, ur mina hörlurar kom veronica från high and mighty color. Jag njöt av den låten, passade perfekt till min humör. Kvinnan som var berusad skrek och häjdade. Jag vänte mig om hastigt för att se om hon mådde som hon skulle, såg henne böja sig ner efter en tom ölflaska. Plötslig fick jag en liten panik känsla genom ryggraden. Hon cyklade mot mig medan hon skrek, jag blev rädd och börjad alltmera gå snabbare. Jag såg absoult inget under mökret, kände mig blind. Såg endast hennes cykellysse. Den kom allt mer närmare, jag förstog vad som pågick, blev rädd och skyddade mig med armarna runt huvud för att inte få ett alltmer kraftig slag. Kände hur flaskan träffade min högerarm och grepptag i flaskan med ren reflexer, vred ur flaskan ur hennes armled och kastade allt vad jag hade iväg flaskan och hoppades att den skulle gå sönder. Hörde hur flaskan dog och börja genast att springa iväg. Jag hörde henne cykla mot flaskan men orkade inte bry mig, ville bara hem, hem från denna mörka omgivnng, svetten började att rinna och hjärtat dunkade alltmer. Tog en liten genväg genom ett kvarter där de flesta lykstolplar var trasiga. Så såg inte ett skit med det dåliga syn jag har. Plötsligt ännu en gång hörde jag cykel ljudet, sprang allt vad jag hade, det kändes som om den grym irriterande ljudet jagade efter mg, kroppen började skaka häftigt  och jag kunde knappt kontrollera den. Jag stannade upp tillsist pga dålig kondition och vände mig bakåt,  dock så kunde jag inte se något. blev lite lugnare men plötsligt fick jag en smärta i magen, kroppen fick panik och värmen spred sig som eld. Hörde hur cykelljudet försvann bort mot vägen från mih. Efter ett par sekunder insåg jag vad som hade hänt, jag hade nu en sönderslagen ölflaska spetsad i magen. Ögona började bli suddiga hörseln försämrades, kunde knappt hålla balansen. Jag föll bakåt, tänkte blixtsnabbt över denna händelsen. Jag låg bara där hjälplös medasn smärtan spred sig alltmer i kroppen och blodden forsade ut.jag pep till, men ingen var i närheten, kunde knappt skrika . Där låg jag kvar i mörkret helt stelt och hoppades att någon skulle hjälpa mig. Hade aldrig känt denna känslan, ont gjorde det som inihelvete, vågade inte röra på flaskan, kroppen skakade hejdlöst, en liten tår rann nedför min kind.  Jag skrattade till och log en liten ironiskt leende, var det så här allt skulle ta slut ? vad gör jag egentligen ? jag har inte kysst stephy än, det finns mycket som jag ville göra? reest dig upp P, RÖR PÅ DEJ!! kroppen reagerade inte. Kände mig så fånig, känner mig så löjlig. Jag visste att jag inte skulle klara mig, tänkte igenom mitt liv medans Yuna Itos - Trust you hördes lågt vid mina hörlurar........patetiskt, jag ville inte sluta såhär. försökte resta mig upp med mina händer, kom upp en lite godbit dock kom ett förskräckligt smärta genom magen och jag föll djupt tillbaka. räckte upp min hand mot himlen, jag ville inte dö, jag ville inte försvinna, Mitt liv hade precis börjat, varför händer just detta mig ? tårarna rann. Låten börjar dra sig mot sitt slut samtidig som min syn fadade ut, det sista jag kände i min utsträckta handlfatta var en snöflinga. Jag låg där medans det snöade, såg hur snön föll från den mörka himeln, täckt av svarta moln, det var vackert, snön må säga. Beundrade snön, handen ville sträcka sig efter något, något från imagetion
en bild som min hjärna bildade av det sista kraften jag hade...därefter log jag och handen sjönk ner i det kalla snön, där gick jag bort från denna värld, där försvann allt, men jag log intill min sista sekund......................................DEAD XD



låten som spelades vid mina öron enda till min sista stund..lyssna och enjöoy

***English Lyrics***

Flowers sway in the wind as if dancing
So that the rain moistens the earth
Even though this world is alive, coming closer together
Why do people hurt each other?
Why do partings come about?


Even if you go far away, still
You're always right in the middle of my heart
While they remain buried away by that kind smile
Even if I feel pain
In fragments of you that I held, because we'll still connect
I trust that we can meet again
I'm waiting for your love


I love you, I trust you
I want you to share your loneliness with me
I love you, I trust you
Even in light, even in darkness, because we're together
We're able to trust each other
Please don't leave anymore


Who saw the edge of the world?
Who announces the end of the journey?
Even if it's a long night and you can't see the answer now
I want you to advance on the road that you trusted
Because light is waiting ahead of there


The song that you taught me
Is right in the middle of my heart even now
The overflowing drops of feelings
That are resonating together with that kind voice
Warmly trail down my cheeks
I'll become strong; I trust that we're connected
I'm always by your side


I love you, I trust you
These tears keep flowing because of you
I love you, I trust you
You taught me what love was
No matter how you're lost on the road
I'm by your side


Waiting for your love
Always by your side
Youre the one that I love
Youre the one that I trust
Youre the only one


I love you, I trust you
I want you to share your loneliness with me
I love you, I trust you
Even in light, even in darkness
I love you, I trust you
Even in sorrow, even in joy
I love you, I trust you
I want to protect all of you

No matter how you're lost on the road
I'm by your side; we're able to trust each other
Please don't leave anymore


hahahh hade för tråkig så för första gången lekte jag med opencanvas XD

ihihiihi det va rätt kul XD made by me XD vet jag är sämst men blev nöjd för första försöket XD


Kommentarer
Postat av: David

Fan Peter du kunde inte ha skrivit LITE MER KOMPAKT????



Jag kom typ 20 rader sen blev det bara för dizzigt 0_o



Men det var säkert en urcool dröm! xD

2009-03-27 @ 17:10:02
Postat av: David

förresten använder du PenPad eller bara musen?

2009-03-27 @ 17:12:59
Postat av: peetah

hahah vad :P var bara tvungen att skriva det så mkt somjag mindes XD menmen :P använder bara musen har inte råd till pad :P

2009-03-27 @ 18:20:01
Postat av: Phuong

Mellanrum hade nog inte skadat hihi :P Fiiin bild ^^

2009-03-27 @ 18:24:46
Postat av: David

Ja, bilden blev häftig! :) 7/10 från mig :D

2009-03-27 @ 18:39:59
Postat av: peetah

hahhah thx XD mjoo men orkade inte med mellanrum hahahah va för lat XD

2009-03-27 @ 18:53:31
Postat av: becky

asså shit va detaljerat du kommer ihåg drömmen då :-o

2009-03-28 @ 11:58:12
Postat av: peetah

flashbackXD

2009-03-28 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0