äppelkaka

här om dagen blev jag sjukt sugen på något gott, ngt syrligt och enkelt att göra :p så då bestämde jag mig för att göra äppelkaka XD för första ggn :p brosan ville inte hjälpa mig så gjorde allt själv =( sjukt mkt disk -.-!!  och ingen vaniljsås had eman heller =( men resultatet blev väl ok


ser inte den god ut XD låt dig inte luras av utseendet ahhah XD men det smakade ok :p

samtidig som jag väntade till kakan blev klar var jag bara tvungen att testa de 2 smaker hao hao nudlar som jag itne har testat än XD onion smakade ok men mushroom smakade bajs XD long live kyckling smak XD jag svär man ska aldrig äta två paket nuddlar + en bit äppelkaka bakad av mig :p ni anar inte hur dålig man mådde efteråt XD kändes som om jag såg en söt tjej konstant XD aka hjärtklapning hahah :P

var dessutom på biblan med becky för att plugga och jag bjöd henne en bit :p minns inte vad hjon tyckte men hon tyckte att den såg bra ut iaf XD ja där ser man låt dig inte luras av det ytre XD

ohhhhh spycam XD

en pluggish becky :P

jag va iaf ganska bra pluggad elite jag med och lekte inte bara runt i biblan XD

thanh kom förbi med, han ville till stan. Men den nörden satte sig ett bord bakom oss och läste illusterande vetenskap -.-!! jag som inte orkade plugga ville dra på stan men han ville läsa klart -.-!! så då fick jag peta på becky så hon slutade leka sin röj för det var hennes ide att plugga i biblan -.-!!!

hahah såg riktig kul :P thanh satt och läste tidning, bordet bakom :P han pilade sin mobil under bordet och såg lite misstänksam ut samtidig som armen rörde sig på ett hamsap sätt medan han tittade i illusterande vetenskap  XD hahah jag garvade sönder mig XD såg ut som om han tillfredställde sig XD

oh jag och thanh gick en sväng stan för becky ville pligga lite till. Jag bkev ett offer som vanligt, testade alla kläder som thanh ville ha :P och den fisken satte dit mig :p jag skulle testa ett linne som han konstanterade var killmodell :P jag såg lugnt att det va tjejig XD damn it :p första gången i mitt liv tjejlinne XD såg gay ut :p men den bilden kan jag bjuda på ahahhah XD

hhaahh ser ni min blibande a-cup ?XD

lämnade thanh, jag och becky skulle se en snövit dans show, den va ganska ok, men hade för högaförväntningar XD hahah det roliga va att becky trodde att snövit dock av ett nål ?XD

sedan gick man hem och somnade som en gris XD

Kommentarer
Postat av: becky

shieet, mitt hår :-o...ser ut som om jag har en ful lugg..måste klippa mej :S...fattar inte varför bakhåret hoppar fram --



och den där bilden..shieet hou gay ah >
<..men va d tjej lr killinne? =P

2009-05-23 @ 01:22:44
Postat av: Phuong

Hahahahahaha du är så skön petäär! Fast man märker att becky's ham sap-ness har smittat av sig på dig ;) "Hou gay", men hen ke ai oh ;) Borde ha provat ett rosa linne ;)

2009-05-23 @ 13:00:11
Postat av: peetah

B. låt mig klippa dig XD mm det är en tjejlinne som jag blev lurad XD



p2 det fanns ingen rosa annars skulle jag tat den XD

2009-05-23 @ 13:07:47
Postat av: peetah

ohhhh ser ni inte mina brösmuskler eller XD framgångsrik ?::P

2009-05-23 @ 13:08:32
Postat av: becky

pongi: vadå becky's ham sap-ness har smittat av sig -_-....



pee: haha, hur ska man se dina bröstmuskler när du har linne på dej dummer =p..däremot ser man armmuskler ;) hahah

2009-05-23 @ 13:14:52
Postat av: Phuong

Hahahaha snart får du börja ha BH på dig petäär xD

2009-05-23 @ 16:53:17
Postat av: peetah

kan aldrig tänka mig ha bh XD känns för gayig :P oh jag har ingen arm-muskler :p det jag har är bröstmuskler XD

2009-05-26 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0