besvikelse.....

buääääheeeheee kom för sent och träffade beckiiih efter hmm vettifan hur många timmar =( fick typ skuldkänslor hela dan :P besvikelse nr 1

träffade henne i station, det var väl quite mysigt det ösregnade XD och jag hade endast en paraply med mig :P dock så fort jag tog upp paraplyt så slutade det att regna =( besvikelse nr 2 :P men jag tyckte det va så coolt :p så jag gick runt med paraply fast det ej regnade XD gick ner till garnbutiken ? skulle hitta broderityget (sådana med rutor) hittade svarta som jag ville ha XD dock fanns det inte större rutor, skulle ta år att brodera, besvikelse nr 3 =( :P tjatade att jag kom för sent hela vägen för att jebblas XD becky brydde sig inte :P besvikelse nr 4 =( XD gick in till ur och pen där jag skulle se efter REGAL KLOCKAN, fick syn på den dock såg den skit fult ut, helt plastig fult som fan med bling bling ring på den runt uret, gjorde så att det såg fenimint ut, besvikelse nr 5 =( aldrig att jag payar 200 kr för en sån, dem kan gå och hänga sig :P

skulle leta efter en rosa paraply åt becky och jag ville ha en ny för min såg så äcklig ut XD hittade ej, bevikelse nr 6 XD

skulle sedan till the phonehouse och kollar på en laptop åt yan, det var en packardbell easynote r66, ganska prisvärd en, 13.3 tums, 2 ghz, 4gb ram, 500gb hårddisk, radeon grafikkort med 1900p i 3dmark 06, metalsik känsla, skönt kvalite.. och bara för 6999 kr :P dock så har jag hört mkt dålig om packardbell men när jag sökte runt imorse så hittade man ganskamkt posetivt :P så jaa jag kunde inte hjälpa och ge tips så mkt :P besvikelse nr 7 XD dem köpte den ändå, hoppas dem blev nöjd :P

gick sedan in tilll en vietbutik (asian livsmedelsbutik) ville säga hej på vietnamesiska dock kommer jag ej ihåg hur man säger XD besvikelse nr 8 XD

sedan gick vi till mcdonalds för becky ville ha chikenburger XD yepp som delvis blev med pommes med cheddar cheese och glass -.-!! hon blir enkelt påverkad av omgivningen XD någon skulle inte äta skräp mer *host host * vi kan ta det som besvikelse nr 8 XD

sedan gick vi hem till becky och jag blev trött :p han inte sova så gick vi över till yindjedje, Vi skulle hjälpa henne med sin overall XD så fortf man kom in gav hon synålen till mig haha XD jag svär jag var grym XD vi skulle också hjälpa henne att måla något XD  jag hade ingen fantasi-mood med mig :P så kunde inte hjälpa så mkt ::P besvikelse nr 9 XD men tillsist fick jag skriva ner mitt mobil nummer iföljd av ''call me <3'' på hennes overall XDXD så ritade jag och becky en drake :P

min och beckys konst XD

jag fick testa yindjedjes homemade muffins XD kan inte jämnföras med mig på långa vägar den va goood XD typ :P

jag ska börja se på boys of flower ?XD som yen ocg beckii drogade sig över XD

det va rätt kul att rita på tyg XD kändes som om jag ville rita något mer XD men jaa tiden gick och jag var tvungen att dra :P hjälpte inte till så mkt menmen :P stackars yen som får sy alla remsor själv :P

ohh sista besvikelse nr 10, promenaden mot bussen va kort XD ifs fick jag lite mer promenad på hemvägen men då hade det mörknat, inte så kul längre :P




Kommentarer
Postat av: becky

hahaha, ofta så många besvikelser då =P...du fick träffa mej, d kompenserar allt xD



haha, vadå yen gav dej synålen...om jag kommer ihåg rätt, så va d DU som tog den ifårn henne och ban jao jeng..:-p

2009-05-15 @ 15:26:07
Postat av: becky

föresten...du kom försent endast TJUGO minuter...inget att va besviken över =P

2009-05-15 @ 16:03:04
Postat av: becky

du va nog för trött XD jag satte mig på soffan hon ''nah'' direkt till mig XD oft ajag skulle leka grym :P



besvikelse är en besvikelse spelar ingen roll om det endast är 20 min 20 min kan vara mkt för en tjej att vänta:P

2009-05-15 @ 17:46:59
Postat av: becky

JAG klagade inte ens :-o...



och sluta använd mitt namn..du har väl ditt eget även om mitt e coolare =P

2009-05-15 @ 21:55:51
Postat av: åeetah

råkade bli så mah :P

2009-05-18 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0