bio

i torsdags var jag på bio med beck, jag hade endå två biobiljetter liggandes i lådan så kudne lika gärna använda den, den gick ju ut endå i juli, ofta jag går på bio liksom. Jag hade planerat att åka in til linköping ett par timmar i förväg och plugga i biblan medan jag väntar på bee, men blev ej så planerad XD missade tåget m.m så kom precis fram i tid :P en bee skuttade fram till mig :P  bee va så nervöst så hon ville gå på toa konstant XD värre än mig :p

hmm filmen hette ...... minns inte något med connected XD hänvisningar www.mdjileh.blogg.se XD
jag har aldrig ritkigt varit förtjust u skräckfilm.P visst jag kan se på skräckfilm utan att bli rädd eller rädd blir jag men inte så extremt, ivanliga fall brukar jag sitta och skrämma folk och garva XD men senare på kvällen kommer det värsta, kommer aldrig att kunna sova utan tänd lampa XD så illa är det :p

filmen rullade på vi var inte så många i biografen, lite kul att det satt ensamma personer lite här och där XD kul att se på skräckfilm ensam :P ifs bee skulle med ha gjort det om jag dissade henen :p

det roliga var att efter 10-15 min av filmen hoppade och skrek bee XD hon va den första i hela salen som skrek XD eller ha hajjade till :P det va rolig XD jag blev knappt riktig skrämt över hela filmen men hon satt och skakade XD hahah ne men hon hoppade till lite då och då :P  hahhah hon skakade redan innan filmen började och slängde chips lite här och där runt sin sitts XD jag har faktiskt bild bevis men orkar inte ta fram min mobil XD

det va en annan kille i kostym som satt vid samma rad som oss, han skakade ur sig snus XD så det låg massa snusspill lite här och där, riktig äcklig, där ser man bara för man har konstym och ser allmän rik och normal så beter man sig som en dåre....F him XD

uyuuuuu men filmen var helt ok inte någon bra inte någon dålig i min smak XD som juno fast lite bättre hahah XD sist jag såg på bio var väl JUNO filmen ? jag tyckte den sög totalt ahhahh XD  men det va underhållande att ha en bee bredvid sig och hoppade XD

det som var bra med filmen som gjorde mig lockande att se den var att den va baserad på verkligheten, vad i filmen som var sann eller falsk vet man inte, dock riktig läskig att ha omkring 100 lik i sitt hus -.-!! så någon gång i framtiden när jag ska inhandla ett hus ska jag fan tracka dens history, innan jag köper XD

sedan tog vi en promenad till station :P det va trevligt, kul att bara gå en promenad med bee jaa hon var väl på bra humör XD hoppade och skuttade som vanligt och ville bara åt min väska XD hahahh jag njöt nästan mer av promenaden än filmen XD men filmen var ok ^^ så jag hade väl allmänt trevligt hä hä hä

ja gissa vad som hände när jag kom hem och skuille sova XD yepp kunde inte sova XD tänkte på den äckliga typen XD hade min sängs lampa tänd halva kvällen XD

Kommentarer
Postat av: becky

duuu, jag har inte blogg.se :-p...bara för du har d xD...:p



haha, när jag läser ditt inlägg...låter som om du tycker att filmen va sämre än när jag snakca me dej=P hahaha

2009-05-11 @ 08:27:00
Postat av: peetah

alltså så dålig var den inte XD men jaa 5/10 ungefär :P

2009-05-11 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0