cp förmåga

jag har nyligen upptäckt en ny cp förmåga XD om jag går rakt fram och en annan person går rakt mot mig så är det helt naturligt att man aviker mot den högra eller vänstra sidan för att undvika kollisionen. Men med hjälp av min cp-förmåga brukar jag tajma in,när jag ser att den motsata personen rörsig mot högra riktkningen så borde det vara helt självklart att jag antingen går som vanligt eller rör mig mot den vänstra sidan. Dock så rör jag mig i samma riktning som personen XD  även om jag har mer än 4 sek i försprång och jag tänker att jag ska vandra motsata hållen för att inte möta personen så gör jag det ändå XD så det ser helt sjukt ut XD  det spelar ingen roll om det är en fenimin eller maskulin jag tracar och krashar XD så tillslut så står man framför varandra med ett frågatecken och undrar vilken håll den andre ska XD

Kommentarer
Postat av: becky

hahhahahaaahhahahaa....pee, d e INTE din spegelbild..:-p du ska inte följa den xD...hahaha, kan tänka mej att d ser ut som om du vill jävlas med personen xD

2009-05-11 @ 08:29:42
Postat av: Petro och Jossan

Vi har fårge stund på bloggen nu:)!

2009-05-11 @ 08:36:33
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: peetah

bee meh vad :P jag kaninte rå för min cpförmåga tar över XD



petro och jossan :P tyvärr jag är för blyg för att fråga er om ert privatliv XD

2009-05-11 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0