dirty dream -.-!!!

jaa jag drömmde om något ovanligt :p och betedde mig ovanligt :P omg XD hahaaha :P jag tycker det är lite skämmig att berätta det men jaa, det är väl inget fel på det :P man kan ju inte styra på vad man ska drömma om :P ja becky har ju til och med berättat sina action drömmar hahah XD

eller vänta :P jag minns ju inte så mycket om vad jag drömmde om :P låt mig tänka ...

mjoo.....vädre var fint och vi gick en lugnsamt promenad, inga moln syntes till, vädret var klar. vi gick sakta men säkert mot lekplatsen, konstig nog syntes inte en jävel till :P det var just vid gungorna som vi ville åt :p kom fram och jag hjälpte dig up? :P hahhah sedan gungade vi ett lite tag och snackade bull och njöt av det fina utskicket, kändes som om vi gungade i hmmmm ett berg ?XD ah innan var det skolgård nu berg :p iaf utskicket var vackert :p

sedan helt plötsligt vet jag fan vad som hände och vi höll i varandras händer ?:P och lekte lite :P sedan ännu en miljöväxling :P då var vi iaf inomhus och i en säng XD vi satt väl ganska nära varandra och våran läppar möttes XD det mötes flera gånger om :P tills jag vaknade XD och till min morgontrötthet och av alllt confusion, innan ens jag märkte något så öppnade jag mina ögon XD och blev häppend XD hahah jag låg och kramade om min kramkudde och kysste intersivt på den HAHAHHAHA och efter 5 sek märkte jag vad jag gjorde och slutade upp :P

uyyuuu vad ska man göra :P jag kan inte styra dröm XD och heller inte min fatasi :P fan jag borde wash my brain :P rawwr
okey men så hamsap är väl det inte ?:P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha så söt du är petäär, du menar utsikt? xD Haha snart måste man sätta PG rate på dina o becky's drömmar xD Om inte PG-13 t.o.m xD

2009-05-15 @ 13:11:41
Postat av: becky

hahahahahahahahaha...!!!!! OMG OMG OMG...:p mkt petersaliv på din kramkudde nu då =P..stackars den...:-p hahaha....våldtagen kramkudde...:( hahahahahahahaha...du får tvätta den...!!







2009-05-15 @ 15:29:24
Postat av: becky

2009-05-15 @ 15:34:11
Postat av: peetah

pongi vad stå PG för ?:P cat 3 ?XD



becky fick en skratt attack :P becky vill du låna min kramkudde ? så kan du fushion XD

2009-05-15 @ 17:48:26
Postat av: Phuong

Haha PG = Parental Guidance, PG-13= Parental Guidance 13, med andra ord material ej passande för barn under 13 xD hihihi

2009-05-15 @ 19:47:16
Postat av: becky

pee: nee, ska inte röra den ens :-o...vad e fushion?? =P

2009-05-15 @ 21:57:08
Postat av: eetah

blanda smälta ihop XD

2009-05-18 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0