grillning

igår vaknade man tidig på morgonen eller ska jag ens säga att jag var frivillig ?XD farsan kom in och smekte mina ben hahahhah XD eller ah jag sover ju med shorts :P och har quite mkt hår på mina ben så han kom in och väckte mig på hans sätt XD ni ska bara ana om jag fick ryssningar hahah XD vi skulle iaf städa för vi skulle få gäster :P

vicky och hennes familj skulle komma över och grilla. Dem kom över och jag såg helt död ut, var inte vaken, dock så var jag inte ensam XD vicky sov bara 5 timmar XD vi åt lite mat och sedan drog vi ut och skulle handla lite saker, på vägen så skällde en gubbe på oss att vi skräpade ner fast vi endast råkade nudda vid en tom colaburk -.-!! han hade säkert något emot asiater :p hade lust att ta upp burgen och kasta in i hans trädgård XD han höll på att rengöra sin lila gård :P men så snäll som jag är så lät jag bli :p  vi gick till netto och handlade lite saker :P blev 4l vaniljglass och två chipspåsar samt 2 kartonger jordubbar, samt marshmallows XD det va ganska varmt ute med på något vis så kände jag hur solen hottar upp mig på baksidan och skuggan fryser mig där fram XD sjukt.

vi kom hem och hann se en eps beautiful cooking XD me like ronald ^^ sen kom jenny över dock ingen camilla=( fick ut en sväng och spelade 21an gissa vad XD jag var nära på att vinna XD så grym är jag hahah XD

när jag och vicky var vid linebannan så ropade plötsligt jenny coh makke på mig ungefär 50 m därifrån hos basketplanen, såg inte ett piss men såg typ felix ligga där i marken, sprang dit och checkade läget dem berättade hastig att han hängde i en hopprep i basketkorgen dock så gick repet sönder, och felix rörde sig inte.... visste inte riktig vad jag skulle göra, så gav honom örfilar och roppade på honom XD tillist vaknade han XD fan vad rädd jag blev typ:P men tydligen satte dom dit mig bara :P men han ramlade verkligen från korgen och slog sig i asset :P man får inte leka sådär med mej :P hahahh just när jag ölfilade honom funderade jag samtidig på om jag ska göra hjärt och luign räddning eller bara ge honom en kraftig box i magen och se om han vaknar XD jag fick fan panik seriöst :P jag visste verkligen inte vad jag skulle göra :P läskig kändes det iaf :P

öhöh länge sedan jag var i lekplatsen vid skolan :p så måste bara testa göra hängande situps XD skit läskig XD men klarade 5-7 st XD

sedan gick jag och vicky till station för att lämna av jenny som skulle vänta på sin kompis hos stationen :P fan hennes kompis borde fan passa tiden bättre XD hon kom säkert 40 min sen :p jag som var hungrig och frös XD ingen ville heller ge mig sin tröja/jacka XD beckyyyyyy var är du :P

när vi kom hem igen blev jag iaf hungrig XD tog en ganska stor portion med mat, vicky tog också en rejäl portionXD dem hade tydligen grillat färdig medans vi satt där med jenny i stationen :p och plats i matbordet fick man inte :p så jag och vicky gick ut till vardagsrummet och åt :P tsm med 80-tals kines musik XD jag skulle på toa och väl när jag kom tillbaka märkte jag en liten ändring hos min tallrik XD den blev genast mkt mkt mkt mkt mkt större XD mer ris mer kött XD wtf :P jag anade bem det kunde ha varit :p

got var det iaf :P dock så blev man mätt som fan :p nära på att spricka, kunde iaf inte röra på mig efteråt :P

en bild på innan någon la halva sin tallrik på min XD

efterätt XD+ romance of a shooting star 3

jag är riktig kär i denna XD såååå gottt :P alla som inte har testat denna MÅSTE <3

efter efterrätt XD

jordgubbar med vaniljglassXD jag svär efter alllt flöt man fick i sig var det sååå underbar att få i sig frukter :p jag mådde totalt illa och ville spricka men med hjälp av jordgubbar balanserade den min mage ^^ dock blev man på gränsen på att f¨å ut allt :p

och så blev det grilla mashomallows XD eftersom grillen va stängd så fick vi ta värmeljus ist XD

hahah det va rätt kul XD undra vem det va som fick sin mashmellow uppbränt XD såg lite kul hur vicky försökte släcka sin flamma med hjälp av blåsning XD

och jag svär :p man mår absolut inte bra efter 5-6 st grillade marshmallows XD sen så satt jag där i golvet med tröjan uppdragen med min hand i magen och somnade nästan XD röra kunde jag inte iaf XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, verkar som om ni hade d trevligt^^...



men stackars pee...kan inte sluta tänka på mej leh =P

2009-05-02 @ 18:57:49
Postat av: peetah

va ?:P när tänkte jag på dig ?:P DU tänker mkt på mig :P

2009-05-02 @ 19:56:19
Postat av: becky

pee: 4e raden, 6e stycket: "beckyyyyyy var är du :P"



seee, u miss me xD

2009-05-02 @ 22:56:45
Postat av: Phuong

NY CHIPS SMAK?!?!?!?! :O :O :O :O :O :O!!!!!!! Haha jag brukade "grilla" marshmallows med stearinljus, men sen tänkte jag att hmm...kanske inte så bra? så jag slutade :P

2009-05-03 @ 00:20:20
Postat av: Tess

hihih, sm jag grillade också marsmallows xD jag upptäckte att man måste ha tålamod omm an inte vill bränna sönder edn (A)

2009-05-04 @ 11:29:44
Postat av: peetah

hahhahh XD P2 du måste testa den XD den är sååååå god XD



sm mjoo håller man för nära så dör den XD vill man göra det snabbt stek den i stekpanna XD

2009-05-04 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0