lördag - huyen 19 år ^^

hmm den dagen började med att jag vaknade tidig som satans XD  för jag hade några mission på G XD först och främst hjälpa jag banandavid med sin sak XD inte så mkt bara att packa ihop hans present eftersom han inte hade tid, vad gör man inte för sin guling XD


whaa blev den inte underbar ?XD hoppas david blev nöjd med den ahha XD hoppas hans ''tjej'' min blivande ah sou tyckte om den :p trots allt davids kärlek till henne jue XD till och med jag blir lite tårögd hahah :p känns som om alla är så stora nu bara jag som inte orka växa upp :P go for it ^^

sedan var jag tvungen att planera lite på huyens present :p köpte ju en hjärtkudde liknande sak till henne :p det som var planerat var att det skulle broderas, vårt namn på den :p bar lite svårt att skriva med blyers först :p och det tog inte så lång tid att fixa den :p ca 1-2 timmar pga seeg jag var :p men fan tråden tog snabbt slut :p pga körde med dubbeltråd :p tror att den blev quite fin :p jag blev iaf ganska nöjd med den dock så stack vita strå ut här och vart :p sedan fick man hitta en kartong också :p hittade inget så fick hälla ut alla nudlar i en påse och använda kartongen :p ingen hade banankartong heller XD

jaa mitt namn ser konstig ut eftersom jag flyttade ner texten :p inte kan jag ligga mitt på hjärtan :p ser ju lite konstig ut :p så körde utan blyers XD

sedan gick jag raskt över till b-daykort XD visst lack of kreativ:P såå fritade något lite snabbt och eftersom jag hade en panda framför mina anteckningar så fick det bli det :p enkelt och gullig hhaahh :p


sedan blev jag helt trött hahahh :p och klockan va väl runt 14 eller något :p

david hämtade sin present och blev lycklig ^^ jag stack och sov ahhahhh XD mission complete :P vaknade senare och lunch XD panpizza XD sedan duschade och så och slog in presenten :p

david kom med james och amy :p tydligen hade amy läst klart sin utbildning i london eller vart det nu va :p begav oss mot huyen :P så fort man va framme fick alla en stor kram av henne ^^ dagens höjdpunkt ? hahahahh :p

så fort man kom in till köket så hälsad huyens mor på mej XD glad hon blev ahhahah XD  det va ett par man aldrig har träffat minns inte ens namnet efter hälsningen :P de flesta stog och spetsade grillspett :p jag satt och njöt :p så det blev grillning vid bakgården av lägenheten :p

det var väl rätt trevlig :p jag satt ju mest och åt mat samt lyssna på andra och var quite trött :P men det underhöll mig :P diggade dem två mörkhyade killarna :p dem va roliga XD sedan kom james bror ?:P hade typ aldrig sett honom men han va rolig han :p men mer åt en sådan gangster stil :p inte viste jag att han kunde kanto :p men svor mot mig hahahah XD ingen low level svordom inte XD mätt och belåten blev man :p

 huyen öppnade presenten XD minns inte hennes ansiktsutryck men hoppas hon tyckte om den XD love from 3 grabbarna XD jaja kimanh va ju elak som vanlig och retades :p

senare skulle dem dra till linköping krog men jag pallade inte åka med :p orkade inte trängas i bilen, så var krog inget för mig, hade dessutom lite ont i huvud :P hahahh så för första gången stannade jag kvar hos huyens hem efter att alla åkte till linköping :p ensam pratade jag med hennes mamma XD  hahah sjukt jag kände att jag ville bara prata lite med henne XD pratade lite om allt möjligt :p jag visste väl inte vad jag skulle prata om, men snackade lite allt möjligt :p fick reda på att hon vet mkt om mig hahahh :p snackade lite med huyens lil syrror :p försökte lära mig namnet på dem XD julia ? mai? och marie ?XD  haha minns inte riktig :p men ttydligen hade iaf mai min förra handledare från högstadiet :p min favoritlärare XD VIVEKA <3 saknar henne ^^ hhahha tydligen var hon inte lika populär i hennes klass XD men jag svär hon är den bästa lälare jag någonsin har haft ^^ men det va iaf trevligt ^^

hoppas ni andra som var i linköping hade det kul ^^

ajuste ja :p bara för att julia va så söt :p så var jag bara tvungen att spyfota henne XD

ihihhii hon va sååå söt XD sötare när hon äter grillspett XD

nåja jag kände mig att jag inte hade något att säga efter ett tag, så jag tog farväl och gick hem :p

ringde ut joel med så han fick följa mig en bit hem nu när han var på besök i mjölby :p
höhöhöh han tog med sig sin ''lilla hund'' jag trodde först att det var max han snackade i telefon om, men sen blev det sam XD en stooor jävel :p hahah första ögonblicket blev jag fan rädd för den :p men sam e sååååå sweeet :p
hahah han va mkt räddare än mig :p alla som känner mig vet nog typ att jag fruktar hundar, pga far min berättade om att en hund bet en människa till döden.

men Sam är så rädd för mig ?:p joel berättar att det är en klumpig huind som inte betedde sig som en hund ?:p hahahahh jag såg ju själv hur rädd den blev för mig XD så fort jag kom närmare så sparng den iväg :p den är blygare än mig ^^ jag vill haa SAM XD han berättade också om någon annan hund jagar sam så springer han och snubblar och rullar runt ett antalgånger :p så klumpig XD något sånt var det :p hhiiihih Sam kom loss koppel och sprang iväg :p men joel roppade hit honom han sto typ bakom busken och gömde sig:p och villle inte tillbaka :p men när jag gick bort så sprang han till joel XD såååå sööööt:p
spyfoto XD

JAG VILLL HAA SAM <3

men det va trevligt att snacka med joel ^^ satt vid skolalgården ett tag så såg man min granne cykla mot oss :p eller rättare sagt jag kände inte igen honom och han kände inte igen mig :P  han frågade oss om vi hade sett någon misstänkt, tydligen hade ett par ungdomar satt tejp på deras bilruta ? och försökte tända på =/ farligt :p

det blev kallt och jag tog farväll och gick hem och åt chips med algrens bilar XD



Kommentarer
Postat av: becky

shiieet sicket långt inlägg :-o...och du som sade att du inte hade nåt att berätta -_-...



hur som helst...varför ser hundens ögon så läskiga ut :-S

2009-05-26 @ 23:47:17
Postat av: Phuong

Haha min mormors hund i VN. En riktig gammal hund, han "raggade" på en tik, o blev jagad av en annan han-hund, han sprang så fort så han hann inte bromsa o sprang in i en palm, slog huvudet o svimmade xD hahahah

2009-05-27 @ 22:58:07
Postat av: David

Tack för jobbet du gjorde Peter. Underbart att har dig som en slav asså (A) ^^



Kommer förbi imorn(torsdag). Call u later !

2009-05-28 @ 02:02:21
Postat av: peetah

ahaha B orkade inte XD för att blixten reflekterades av hans ögon XD han var mkt gulligare irl :P



P2. hahhahhah gullig XD jag vet inte :P jag gillar mer hundar som beteer sig lite udda XD inte så att dem biter folk utan mer ser snäll ut XD



D: slav my ass XD

2009-05-29 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0