lördag

i lördags skulle becky komma ner till mjölby för att lära david att vika stjärnor med sugrör samt se på SAW maraton med david, yepp jag va tredje hjulet XD och skulle hacka med :p thanh dissade becky :P

tydligen skulle dem träffas hemma hos mig -.-!!! medan jag väntade på becky och david, gjorde jag dumplingar med familjen XD titta denna gulliga sak gjorde jag XD

liknar den inte en fisk ?XD undra vem åt opp den sen -.-!! det skull iaf stekas XD mkt god :P

becky kom tillsist hon va sur XD sååååååå SUR XD men blev väl gladare när hon fick träffa mig, hon fick också i sig ett par stekta dumplingar XD självklart tyckte hon att dem som var gjorde av mig var godast :p

hmm vi testade på icevwine ? blääää :p hatar alkohol :p smakar hmmm glögg eller likör :p jag blev väl full at ett snap glas XD

vi drog ner till stan för att handla lite saker, vi skulle nämligen baka pizza men eftersom lata david inte orkade dyka upp :P så bestämde vi oss för att göa pizza-bullar ist :P becky tog min first time och jag tog hennes first time av att baka pizza bullar XD ahha


becky var fortf SUR -.-!!! hon in action, ni skulle ha sett hur köket såg stökig ut sen -.-!! ocg gissa vem var det som fick städa och diska ? jag självklart :P


dem blev helt ok, min och beckys kvällsmat  XD fast smakade typ inget hahah XD tog skit länge att göra dem så david och dem fick se första saw filmen i förväg :p vi hade redan sett den innan.

hehehh jag som är så snäll så tog jag med ett par hem till james, tydligen såg dem filmerna hos honom XD och i ett naffs var allt slut :P 

Saw var rätt okey hann med 1-3. När jag och becky kom hem till james var dem på slutet av ettan, sedan när tvåan skulle börja drog david och snackade i telefon och han var spårlös försvunnen tills vi skulle börja på 4an :P så klagade han att vi inte ville berätta handlingen så kom och stack stack XD  det blev dock ingen 4 för de flesta va rätt trötta och klockan var sent  :P så vi drog hem XD hmm undra vem det va som ville se SAW maraton ?XD inte kan det vara david ? han försvann jue XD

jag och becky kom hem till mig käkade lite pizzabullar, yes all the way XD och snackade en stund sen somnade jag typ i vardagsrummet XD vaknade sedan vid 4 och gick in till rummet för att sova samtidig som jag kickade becky uspstairs :p

nästa dag kom david över för att vika stjärnor :p och jag fick ta äran att visa honom hur man skulle göra, för becky mådde inte riktig bra så hon fick ligga i min säng och läsa bok XD david lärde sig att vika en hel stjärna på hela hmm 3 timmar ?XD och den jävel började somna efter en hlav :p ayiaa :P lat man är :P oså efter det ville han ha massage med -.-!!

becky tvingade mig att vika stjärnor -.-!!! jag ville vika ros jue XD yiaaa men

min blev finnast XD

senare tog jag farväl till becky och gick hem och sov XD

orkar inte skriva så mkt så det får bli bilder ist på denna inlägg XD

två sista bilder :P

titta på beckys hamsap loook XD


vår gemensamma burk :p ock david burk XD känn dig mobbad david XD

jag har en sovbild på becky som jag tjuv tog XD men ska nog inte visa den här då hon slår sönder mig :p






Kommentarer
Postat av: becky

woaah, vad har du gjort med alla bilder :-o....och sååå suuur va jag inte prr...ditt fel...INTE du som gjorde mej glad sen iaf =P...



va fina våra stjärnor ser ut på bild då =P =P haha...såå fina va dem väl inte irl =P...inte färgerna iaf xD

2009-05-19 @ 15:33:27
Postat av: becky

aiyo..måste vika färdigt så jag kan sno hem burken xD

2009-05-19 @ 15:49:32
Postat av: Phuong

Hahaha bullen becky petar på ser så rolig ut xD

2009-05-19 @ 15:58:20
Postat av: tannis

yay... Hamsap :P

2009-05-19 @ 18:08:17
Postat av: tess

mmmmm sm du suktar mig med dina goda bilder >< och stjärnorna ni gjorde var fett fina ..! :O

2009-05-19 @ 23:12:31
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

pongi: hahaha jaaa, rolig och FUL =P ...ser ut som om jag antastar den lr nåt =P



tess: hahaha, taack xD

2009-05-20 @ 09:27:39
Postat av: David

Becky är ju skrämmande lik min lilla syster när hon rör om i degbunken (2:a bilden uppifrån)!



Gissa om hon blev sur när jag sade det till henne... se där bara det en liknelse igen! xD

2009-05-20 @ 10:33:27
Postat av: becky

david: haha, så ful..:p...

2009-05-21 @ 12:14:29
Postat av: peetah

B vad:P jag målar tid utryck som jag inte kunde få fram av fotot XD mjoo visst blev dem XD när ska du fixa klart den ?:P



P2 visst är den gullig hahahha XD



T: hon är alltid så hamsap XD



sm: var det itne sånna bilder du vill ha (A)



david: kvinnor alltså XD

2009-05-22 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0