muffins

yepp igår blev jag skit sugen på kladdkaka XD så jag ringde becky och bad om recept på kladdkaka i muffisnform eftersom min internet släcktes av tidig :p  hheheeh reslutatet blev att hon bakade med mig via telefonen XD hon bakade sitt och jag mitt XD jag fick PMS under bakningen men det gick över XD hade hallon så lade i hallon XD såg skitäcklig ut :P

men reslutatet blev skiitgod XD hade tröttnat på helt chokladsmak men med hallon så blir det quite syrligt med ^^ perfekt
dock så  när allt hade kallnat smakdae så var dte fortf lite gägigt pga hallonen som hade smält :p


ser inbte mina godare än beckys ?XD dem blev jag iaf inte ont i magen utav XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, de såg ganska äckliga ut innan dem lades in i ugnen =P =P

2009-05-26 @ 23:48:39
Postat av: tannis

bajs :S

2009-05-28 @ 20:22:00
Postat av: peetah

b: hahahh säger ju det, ser äckligare irl :p



t: sug XD

2009-05-29 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0