ohhh jag har blivit vuxen eller inte XD

imorse märkte jag att det finns vissa tecken på att jag har blivit mer vuxen ?XD hahahah eller inte :P
jag har fått skägg och mustash XD hahahh ifs ett par mm men endå :P mkt hår på bena XD hår=manligt ?XD

mjoo såg ett reklamblad från ur och pen, då tänkte jag fan fattar inte hur människor kan köpa kloickor för flera tusen spänn, riktat mot äldre människor :P min fasters man var en klockfantas XD jag skulle aldrig gilla klockor :p jag ser inte ens tiden med klockan XD men så bläddrade jag och såg en klocka som jag ville ha XDXDXD

titta ser dem inte härliga ut eller XDXD fan antingen har jag blivit gay eller så har jag blivit vuxen eller ännu mer barnsligXD
u know kineser mognar sent XD bee o p2 var sin rosa ?XD hmm för en gång skull kan jag tänka mig att köpa den blåa XD
nee ska inte köpa klockor :P använder endå aldrig dem :P

jag kom på en annan sak XD på de senaste 3 dagar har jag sovit med mina hörlurar på XD inga öronsnäckor inte utan sådana headphones, har koss portal pro dock är det fan jobbigt att sova med dem XD man kan inte ligga på sidan :P så kan endast sova som en stock liggandes på rygg. När jag blir stor ska jag uppfinna mjuka hörlurar som inte känns när man ligger på sidan samtidig som man kan njuta av musik medan man sover!!! eller så borde jag kanske köpa den dära lila högtalaren från teknikmagasinet som är till för att lägga under kunden ?:P den har en timmer med så den stängs av automatiskt :P ajuste fan kom på att det var en radio och ingen högtlare =(

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha jag spanade också in dom klockorna!!!!! :D Inte alls barnsligt, vi är Hen Mature oh ;)

2009-05-11 @ 11:52:32
Postat av: becky

aha, födelsedagspresent till dej xD

2009-05-11 @ 18:17:04
Postat av: peetah

p2 jag tror jag är kär i dem XD ska kanske inskaffa en, wanna join ?XD



bee, hahhah antingen kommer jag att skaffa dem eller så vill jag inte ha dem XD

2009-05-13 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0