romantiska david

yepp igår kom becky och david hem till mig. Becky skulle hjälpa david att brodera XD ah vi skulle ge tips så att han får sin miranda så söt som möjligt XD han skulle brodera text på mirandan och fixa lite gulleglutt saker.. Jag skulle bevisa att det gick att brodera liten text XD jag satt där 20 min och broderade min text XD sedan blev dem impressed ahhahh dock så tog becky över och broderade typ sama text mkt mkt mkt finare på 5 min XD jag kände mig värdelös hahahh XD men slut resultatet vart super david^^ hoppas det går som planerat XD som jag säger om jag va en tjej skulle du lugnt få en blöt puss hahah XD

jag hade tidigare den dagen huvudvärk och va inte på någon vidare humör, ville typ helst vara ensam, men eftersom det va så planerat så jaa vad ska man göra :P men jag kände mig mer på det dåliga sidan, så jag ville bara ut. Bee och makke gick ut med mig och spelade basket. Dock så hjälpte det inte så mkt ville bara få bort all min energi, ville springa runt men orkade inte, ville sparka på något men hade inget, ville hänga på korgen och göra pushups men nådde inte upp XD /jag brukar nå upp XD)  men det va väl skönt att gå ut o ta lite luft XD

sedan gick vi in :P och bee såg så ledsen ut XD så jag bestämde mig för att bättra mitt humör :P som funkade lite då o då :P makke sov, pee o bee tittade på film a romance of a shooting star 2, den sög XD efter filmen mådde jag väl bättre :P typ :P sedan satt vi där i mörkret och snackade skit:P  bee berättade sina hemlisar för mig mohaahh XD någon som vill veta ?XD 10 kr styck :p  vi somnade nästan i soffan och klockan var typ 4 eller något så vi bestämde oss för att lägga oss, och jag gav bee en kram bara för hon såg så ledsen ut :P

sov som en stock, konstig nog så märkte inte ens jag att hon kom ner till mitt rum när jag låg o sov på morgonen vif (10-11 ?XD) riktig läskig fan :p tänk e,r ligga där helt oskyldig och drömma sött så hör man något och öppnar sakta sina ögon så ser man en bee framför sig XD

jag blev sugen på våfflor så vi lagade våffla som lunch/breakfast riktig flötig XD hahah testade att steka ägg på våffeljärnet XD (fan brosan vaknade nyss och satte sig bredvid mig fan vad hans mun stinker XD) det blev inte lika lyckat XD och gissa vem som fick det kärleksägget XD

se hur hon njuter XD

iaf sedan fick jag diska ensam =/ bee skullle ta tåget med yen så fick skynda oss XD jag stressade på som vanligt, fick fan panik hahahhh XD men vi hann i tid XD jag fick se en yen med stoooora blåa ringar på örona XD dem såg heta ut :p

det var skit soft att sitta i tågstationen ensam XD dock var mest för att jag hade värk och kunde inte gå XD pain in da ass XD hahahh men det va skönt att sitta där med musik ^^

Kommentarer
Postat av: becky

yea rite...jag har inte berättat ett shieeet för dej :P...inget jag kommer ihåg iaf...min hemlisar delar jag med nån annan (a)

2009-05-02 @ 11:49:57
Postat av: becky

btw, hur gick d med våffeljärnet som du förstörde me ägget? xD hahaha

2009-05-02 @ 11:50:47
Postat av: peetah

whuuuuuut vem är det ?:P



hmm jaa när du va där uppe och fixade dig så fick jag slita och gössa med järnet där nere i köket :P

2009-05-02 @ 16:53:46
Postat av: becky

pee: haha, SKYLL DIG SJÄLV xD..jag sade att d inte va någon bra idé att steka ägg med våffeljärn xD

2009-05-02 @ 18:47:22
Postat av: peetah

jaså ?:P vem vare som åt ägget da ?:P

2009-05-02 @ 19:57:10
Postat av: peetah

se också på bilden ovan hur mkt du njuter av den XD

2009-05-02 @ 19:57:36
Postat av: becky

pee: haha, den smaka som med stekpanna :-p...bara d att d e lättare att diska en stekpanna än ett våffeljärn där ägget klistrat sig på xD

2009-05-02 @ 22:49:05
Postat av: Phuong

Hahahaha aaaaawww kärleksägg ;P

2009-05-04 @ 23:36:50
Postat av: peetah

eller inte XD

2009-05-05 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0