tivoli ?XD

skit kass väder idag, åska och regnade mkt, skit läskig :P hade varken jacka eller paraply XD tur så hade becky med sig paraply :P 

thanh dissade mig -.-!!! bläää vi skulle ju kolla på kvinnan johan palm tsm jue =(

becky har blivit senil XD hon tappar hela tiden sina busskort XD idag var det heller ingen undantag XD stackars liten :p jag borde ge henne en sådan hållare runt halsen :P tycker synd om henne :P

 gick runt i tornby massa, jag skulle fixa lite saker åt thanh och david :P vad gör man inte för sina kompisar :P skulle också hitta  present till huyen, sjukt svår -.-!!!

hittade denna men hade inte råd XD även om vi var tre som skulle dela på summan XD så växer iaf inte jag på pengar XD

tycker synd om becky som fick lida med mig och gå igenom ett par timmar XD  jag vettifan vad det var med becky :p när vi gick förbi systembolaget ville hon in och göra mig full så hon kunde våldta mig ?XD

vi delade på denna glass :p sug att den kosta 25 spänn inte ens värd det XD den som ewe oh vincent tyckte om :P säkert bara för att den e dyr :p men den va ok men skulle aldrig betala 25 för den igen :P

ohh becky ville gå till tivoli som varade i stångebro :p vi gick en massa :P det regnade m.m :P hoittade inte XD letade i år XD även om det fanns karta med m.m så var det omöjligt att hitta :p och jag missade tåget :p 

hittade ett gullig vägg XD

där folk skriver sina önskningar m.m :P skit sweeet :p hade ingen penna annan skulle jag rita en kines på en av rutorna XD  ''hoppas det växer ris'' XD

ajuste ja becky va sur under hela dagen med XD

få bli en snabb bloggning orkar inte är för trött efter alllt gående vi tivoli letandet XD, men det va skönt att gå under massa gröna träd :p kände hur luften kändes fräsh XD

ajuste det va gulligt av becky :p jag råkade göra mig illa på fingret, ingen stor sak :P bara en droppe blod kom ut XD hon stack iväg ngnstans och köpte plåster XD hahahah  jaa så omtänksam kan hon vara ^^ se :P hon kan ha sina goda sidor när hon inte stryper och slår ihjäl mig ^^

dying out (~-__-)~

Kommentarer
Postat av: becky

stiiick...vadå sur, DU är sur --...jag spela ju bara...typ lite halvt =P



och vadå våldta :-o..va snackar du om :-o :-o...jag våldtar ingen :-o



vadå hon kan ha sina goda sidor -
-...att jag ens drog till tornby va väl en väääldigt god sida lr :-o..."vad gör man inte för sin pee" ;)...lr du kanske tror jag drog dit för att köpa min slickepott =P haha



2009-05-23 @ 01:36:11
Postat av: Phuong

Hahaha vf dela ni på en ben and jerrys? xD Ni borde dela på en mcflurry som jag o alan gjorde, med ketchup ;) Muuuchooo Yummy ;) (Thumbs up)

2009-05-23 @ 12:56:53
Postat av: peetah

haahh vadå spela man såg ju hur illa det va XD så fort man petar på dig fick man antigen armbågen eller knytnäven på sig :p

jasså vad sa du utannför systembolaget ?:P







p2 det låter inte så lockande :P jag mår illa nu :P

2009-05-23 @ 13:06:13
Postat av: becky

pongi: oohhh..så du och alan DELADE på en mc flurry ;) ;)...så mysigt ;) ;)



pee: hah...vad snackaru om...minnesförlust...xD

du får väl sluta peta på mej xD

2009-05-23 @ 13:19:38
Postat av: peetah

vad jag kan itne rå för att peta på dig är min hobby XD

2009-05-26 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0