21 år

ajuste ja jag fyllde ju år här om veckan xD aahah glömde typ bort det för tänkte bara på operationen xD
men mjoo jag hade en ganska bra dag, tyvärr blev det inte grilla korv ensam i skogen som planerat i år heller :p

ihihihihihiih tack för alla presenter och gratulationer xD
jag villle knappt bli påmind om min egen födelsedag but yeah gammal man är -.-

jag var iaf hos bee en sväng för hon tvingade dit mig nästan :p fick en present eller ah :p vet inte vad jag ska säga :p


u and i, will never die, deep in our heart we will, always be alive xD hahah grym jag e xD

nemen se, är inte den fin eller ?:p mee like, synd att det inte va en pusselbits motiv xD men den va fin den =) tack bee xD

ahh fick också kladdkakksmuffins av ah bee xD det va pga dem jag satt på toa i 40 min eller något sammanlagt xD

ihhhihhhih oså oså oså oså oså fick man super goda muffins och kakor av yindjedje xD



hhihiiih dem va hur goda som helst, var bara tvungen att stoppa i mig bägge muffinsen på en gång xD
dock var dem ganska stora :P behövde knappt äta mat :p hiiihh tack yiindjedje

kände mig nästan som kung den dagen xD syrran hade precis kommit hem och jag var nästan i station och det ösregnade :p bad henne komma ner och skjusssa hem mig :p hon kom ner med bilen xD och kom ner till stationen med paraplyt och täckte mig hela vägen till bilen och öppnade dörren och allt hahahh xD  önskande nästan att man fyllde år varje dag xD

ohh måste tacka min ''andra/tredje'' mamma xD eller ah och kimanh och huyen för presenterna samt tårtan xD hmm alla vill visst att jag blir tjock -.-

kimanh visste nog vad jag ville ha xD för bli alltid UNG XD hihi thx thx

hahah det va lite sweet av brosan med xD nästa dag på morgonen när jag låg i sängen och va allmänt död för kunde knappt sova pga operationen närmade sig :p helt plöstlig slängde han upp en present till mig xD näe jag låg där trött :p hahhahhah så sweeet xD han bara : här du får den  xD äkta kall men thats me and my bro :p ofta han ger presenter till mig liksom men jaa xD

hhihh tack til alla andra som jag inte har nämn upp xD orkar inte min öga pallar inte mer :P

---------------------------------------------------------------------------------------
oh kimanhs mor kom över med en äppelkaka nyss xD

hahhaha snällt av henne xD

hmm det enda jag gör numera efter operation är att äta söt saker och sova xD kommer bli tjock jue :p

mjoo morsan kom hem nyss hon med :p och hon köpte hårspänne till mig -.- orka :P jag som sa till henne att hon inte behövde för jag komme rju ändå klippa mig snart :p


och dem var GIGANTISKA med -.- känner mig lite gay ahhahah xD

ayia ni ser ju hur rastlös jag är hahaha laddar upp massabilder och skriver skit :p men jaa för övrigt ser mitt öga ut fortf ganska vampyr-aktigt, dvs ganska rött, eller ja som fan xD och svullnaden har ej gått bort :;p och det finns en limitid of time jag kan öppna ögat :p och nu börjar skitet att rinna med :P och ser suddigt samt skaver :p så jaa thats for today :p

ohh kan knappt titta i 15 min xD innan det börjar rinna o grejjer :p

ohh har märkt att mitt öga inte ser ut som ett öga :p utan mer en fisköga som någon har stått och slått på i flera minuter xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0